جایگزین مسیر

تصاویری از پشت صحنه مستند کلاس 92

by | آبان , ۳۰ , ۱۳۹۲

تصاویر جدیدی از پشت صحنه ساخت مستند جدید “کلاس 92” منتشر شده است که دیوید بکهام و رایان گیگز در این تصاویر حضور دارند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – عاشقان فوتبال و منچستریونایتد بزودی می توانند در فیلمی مستند بازیکنان جوان سابق منچستریونایتد در دوره زمانی 1992-1999 را ببینند, ستارگان جوانی که منچستریونایتد را به قهرمانی در لیگ قهرمانان رساندند.

.

.

نیکی بات و گری نویل نیز در این فیلم حضور دارند, 6 پسر 14 ساله که از خانواده های متفاوتی دور هم جمع شدند و در یک باشگاه بازی کردند و هنوز دوست مانده اند.

پل اسکولز و فیل نویل نیز در این مستند حضور دارند, مستندی که بن و گابه ترنر, آن را ساخته اند.

.

.

در مستند “کلاس 92” ما علاوه بر مصاحبه هایی که با خود این بازیکنان گرفته شده می توانیم مصاحبه هایی از زین الدین زیدان, تونی بلر, مانی فروم از گروه Stone Roses, اریک کانتونا و دی بویل کارگردان معروف بریتانیایی, درباره این بازیکنان ببینیم.

.

.

بکهام در مصاحبه اخیر خود به بهانه نمایش تریلر این مستند, گفته است: دورانی که من با این بازیکنان در منچستریونایتد بودم, دورانی خاص در دوران حرفه ای بازیگری من بود. ما از خانواده های متفاوتی آمدیم, همانند یک خانواده بزرگ شدیم و در رده های مختلفی با هم بازی کردیم, همه می خواستیم موفق بشویم.

“در پایان, چیزی که بدست آوردیم, فراتر از آرزوهای دور و دراز ما بود. من بودن در این فیلم را دوست دارم و جمع شدن دوباره با این بچه ها و صمیمانه صحبت کردن درباره دورانی که با هم داشتیم برای من لذت بخش است.”

.

.

گیگز نیز افزود: زمانی که ما برای این فیلم دور هم جمع شدیم, این فیلم به من این شانس را داد تا دوباره درباره تمام رویدادهایی که نه تنها در دوران حرفه ای بازیگری من بود بلکه تمام رویدادهایی که همه این بچه ها در آن حضور داشتند, فکر کنم.

“خوشبختانه شما شخصیت همه ما را خواهید دید – ما هنوز دوستان بی نظیری هستیم, و چه کسی این فرصت را که بتوانی یک فیلم با بهترین دوستان خود فیلم بسازی, از دست می دهد؟”

.

.

مستند “کلاس 92” در سینماهایی که انتخاب شده است از روز یکشنبه اول دسامبر به نمایش درمی آید و از روز دوشنبه به صورت دی وی دی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

.

.

شما می توانید تریلر این مستند را از لینک زیر دانلود کنید

دانلود

۰ Comments