جایگزین مسیر

تعویق مذاکرات درباره ی قرارداد رایان گیگز

by | آبان , ۱۴ , ۱۳۹۱

قرارداد فعلی این هافبک 38 ساله در ماه ژوئن به پایان می شود، اما مقامات اولدترافورد گفت و گو در مورد تمدید قرارداد را تا پایان فصل شروع نخواهند کرد.

به نقل از Goal.com منچستر یونایتد مذاکرات در مورد قرارداد رایان گیگز را تا پایان فصل به تعویق انداخت.

اسطوره ی اولدترافورد، در پایان این ماه 39 ساله خواهد شد و بحث در مورد تمدید قرارداد فعلی یک ساله ی او در ماه آینده باید آغاز شود، اما مقامات یونایتد، زودتر از ماه مه باب گفتگو را نخواهند گشود.

قرارداد کنونی گیگز در پایان ماه ژوئن به پایان خواهد رسید، هر چند که براساس روش معمول، قرارداد بازیکنان بیش از 32 سال این باشگاه، بیش از یک فصل تمدید نخواهد شد.
سر الکس فرگوسن در سال های اخیر، به تمدید قراداد بازیکنانی که شش ماه هنوز از قرارداد آنها باقی مانده است، علاقه نشان داده است.پس از آنکه مربی یونایتد پیشنهاد تمدید قرارداد در ماه دسامبر گذشته را تائید کرده بود، قرارداد گیگز در ماه فوریه امضا شد.

انحراف از این روند، به احتمال زیاد، آینده ی هافبک ولزی در اولدترافورد را زیر سؤال می برد. وی به تازگی اعتراف کرد که فصل کنونی می تواند آخرین فصل بازی او باشد.

گیگز ماه گذشته به Telegraph گفت: ” بله، این می تواند آخرین فصل بازی من باشد. من طرز فکر مشابه ای در چند سال گذشته داشته ام. پس از کریسمس، شرایط را ارزیابی خواهم کرد که ببینم احساسم چگونه است و مربی چگونه فکر می کند. ”

” اگر من از بازی خود لذت نبرم، اگر مانند چند سال گذشته نتوانم به تیم کمک کنم، بازنشسته خواهم شد. من در ماه نوامبر 39 ساله می شوم. من در مورد آن نگران نیستم. سرانجام پس از سال ها بازنشسته خواهم شد، اما من هنوز هم لذت می برم.هنوز هم احساس می کنم که به تیم کمک می کنم. ”

گیگز از سال 1991 ، بیش از 900 بازی برای یونایتد انجام داده است و 120 دقیقه در جام اتحادیه، در مقابل چلسی بازی کرد.
سر الکس درباره ی گیگز گفت:
” من در مورد رایان گیگز فکر می کنم که ما شاهد یک بازیکن باور نکردنی هستیم، در شرایطی که یک ماه آینده او به سن 39 سال می رسد، 120 دقیقه بازی کرد و این یک اعتبار برای اوست. “

۰ Comments