جایگزین مسیر

تعویض های طلایی | کوئینز پارک رنجرز 0 – 2 منچستریونایتد

by | دی , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران :  سرانجام منچستر یونایتد پس از هفته ها ناکامی توانست باری دیگر به روند پیروزی ها خود برگردد و کوئینز پارک رنجرز را در خانه حریف شکست دهد .

پس از آنکه در نیمه اول بازی همانند بازی گذشته منچستر یونایتد نتوانست به اندازه کافی موقعیت گل زنی خلق کند در نیمه دوم و با آمدن فلینی به جای ماتا روند بازی تا حدودی تغییر کرد اما تغییر نفرات در تیم کافی نبود . تیم ون گال هنوز هم به هنگام استفاده از سیستم 352 مشکلات زیادی را در خود  می دید . سرانجام پس از خروج اونز ، ورود جیمز ویلسون بجای او و تغییر سیستم به 4312 روند بازی به کل تغییر کرد و تنها یک دقیقه  پس از آن، در دقیقه 57 بازی شاهد به ثمر رسیدن گل اول یونایتد در یک حرکت زیبا و تیمی بودیم . پاس در عمق وین رونی به والنسیا رسید ، او هم با یک پاس رو به بیرون توانست فلینی را در موقعیتی بسیار خوب قرار دهد  که او هم از این فرصت به خوبی استفاده کرد و گل اول بازی را به ثمر رساند .

پس از این گل نیز هر دو تیم موقعیت گل های زیادی داشتند و در چندین صحنه می می توانستند به گل برسند . مخصوصا منچستر یونایتد که دو بخت خوب گلزنی را با بدشانسی توسط فالکائو از دست داد .

اما سرانجام جیمز ویلسون در حرکتی زیبا و دیدنی در آخرین لحظات بازی (دقیقه 93) گل دوم بازی را به ثمر رساند تا این طعم پیروزی برای هواداران شیرین تر شود .

از نکات قابل توجه این بازی علاوه بر تعویض های خوب ون گال ، تصمیم او مبنی بر زدن ضربات کرنر توسط فیل جونز بود .

1212

۰ Comments