جایگزین مسیر

تمایل ستاره بلژیکی برای انتقال به یونایتد

by | شهریور , ۱ , ۱۳۹۲

به نقل از دیلی میل, هافبک اورتون, ماروئن فلاینی می خواهد به منچستریونایتد منتقل شود.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – باشگاه اورتون, ارزش این بازیکن را 23 میلیون پوند تخمین زده است, اما این هافبک بلژیکی می خواهد قبل از اینکه قیمت فروشش در سال آینده افزایش یابد, اکنون باشگاه را ترک کند.

پیشنهاد اول یونایتد برای فلاینی و بینز از سوی باشگاه اورتون رد شد, و اکنون یونایتد پیشنهاد دیگری ارائه کرده است, به نظر می رسد, این پیشنهاد موجبات جدایی این بازیکن 25 ساله ناراضی را از گودیسون پارک فراهم سازد.

این بازیکن بلژیکی تمایل دارد تا در آستانه جام جهانی 2014 برزیل به تیم قهرمان لیگ منتقل شود. به احتمال زیاد تیم ملی بلژکی به جام جهانی صعود خواهد کرد, به همین دلیل فلاینی می خواهد ارزش های خود را در بالاترین سطح باشگاهی ثابت کند تا به ترکیب تیم ملی در جام جهانی دعوت شود. فلاینی به احتمال زیاد برای قرارگرفتن در پست هافبک مرکزی در تابستان سال آینده باید با بازیکنانی همچون, موسی دمبله, آکسل ویتسل, کوین دبرونه و استیون دیفور رقابت کند.

این بازیکن 25 ساله احساس می کند که در 5 سال حضورش در این باشگاه مرسی سایدی, کمک بسیاری به تیم کرده است و اکنون نمی خواهد دوران بازیگری او  تحت نظر سرمربی جدید, روبرتو مارتینز به مشکل بخورد. به همین خاطر, فلاینی تمیل دارد تا این فرصتی را که در دسترس است, ازدست ندهد و به دیوید مویز در الدترافورد ملحق شود.

اما مارتینز می خواهد, هر پیشنهادی را که یونایتد ارائه می کند, رد کند, او می گوید: شاید حرف من تکراری باشد اما ما هیچ پیشنهادی نمی خواهیم  و از هیچ باشگاهی را دعوت به ارائه پیشنهاد نمی کنیم.

به نظر شما آیا اورتون با انتقال فلاینی موافقت می کند؟ به نظر شما باشگاه اورتون چه مبلغی را برای فروش این بازیکن باید درخواست کند؟

۰ Comments