جایگزین مسیر

تمجیدهای وین رونــی از سر الکس فرگوســن …

by | فروردین , ۲۵ , ۱۳۹۲

سلام خدمت همه ی دوستان عزیز . بازدیدکنندگان همیشگی سایت . اول از همه شهادت حضرت فاطمه (ع) رو به همه مسلمونای دنیا تسلیت می گم و از همتون می خوام بحث های متفرقه رو تو سایت انجام ندید و به عقاید هم اعتقاد بذارین .

دومآ خومشحالم که نویسنده جدید به سایت اومده . به زودی چند نقر دیگه هم به سایت اضافه خواهند شد . می خوام مثل تابستون پارسال اخبار رو عالی پوشش بدیم .

این خبر هم بخوره تو سر جدایی طلبان رونی و یونایتد !!!

وین رونی مهاجم منچستر یونایتد در مصاحبه ی اخیرش با مجلهٔ تایمز به ستایش از الکس فرگوسن پرداخت .

منچستر یونایتد با برتری چشمگیری از رقیب همشهری خودش در صدر جدول قرار داره و وین رونی این اختلاف امتیاز رو مدیون مدیریت قوی فرگوسن در برخورد فردی با بازیکنای تیمش می‌دونه.

رونی در مصاحبه با مجلهٔ تایمز گفت : فرگوسن علاوه بر صحبتهای تیمی جلسات زیادی رو با بازیکن‌ها به صورت فردی برگزار می‌کنه که این صحبتها باعث می‌شه تیم از لحاظه روحی‌ تو شرایط خوبی‌ باقی‌ بمونه.

رونی در ادامه صحبتهاش افزود : فرگوسن هرگز پیش از بعضیها به ما اجازه فکر کردن به اختلاف امتیاز رو نمیده چون همواره خواهان بازی زیبا و پیروزی در هر مسابقه هست.این خیلی‌ برای تیم ما مهم که هر بازی با روحیه مثبت وارد میدان مسابقه بشیم و نگذاریم تمرکز تیمیمون بهم بخوره.

رونی در آخر گفت : وقتی‌ در باشگاه بزرگی‌ مثل یونایتد بازی میکنی‌ باید همیشه با روحیه و انرژی مثبت وارد زمین مسابقه بشی‌ و این چیزی که همیشه فرگوسن تو طول فصل به بازیکن‌ها القا میکنه.

۰ Comments