جایگزین مسیر

تمجید دیوید سادلر از لوئیز فن خال

by | تیر , ۲۲ , ۱۳۹۳

دیوید سادلر با حمایت از انتصاب لوئیز فن خال به سمت سرمربیگری یونایتد, معتقثد است انتخاب رایان گیگز به عنوان دستیار فن خال در کادر جدید برای منچستریونایتد مفید خواهد بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از بازگشت لوئیز فن خال از رقابت های جام جهانی, رایان #گیگز در کنار این مربی باتجربه در یونایند مشغول به کار خواهد شد.

عملکرد #فن_خال در برزیل تمجید کارشناسان را به همراه داشته است و دیوید #سادلر عضو تیم موفق یونایتد در دهه 60 نیز تحت تاثیر عملکرد این مربی 62 ساله قرار گرفته است و امیدوار است او در یونایتد نیز موفق شود.

سادلر به سایت باشگاه گفت:

او مربی بسیار باتجربه ای است و تقریبا هر کاری در زمین بازی انجام داده است.

من هیچ وقت با او کار نکرده ام اما با تمام احترامی که نسبت به او دارم, می دانم که او فرد سرسختی است. او به نظر شخصیت خشنی دارد و من قصد ندارم با او جنگ کنم! مردم در صحبت های خود چیزهای زیادی درباره او می گویند, اگر نصف این حرف ها صحت داشته باشد, به نظر می رسد ما مربی بسیار خوبی گرفته ایم.

گیگز پس از جدایی دیوید مویز در فصل گذشته تا پایان فصل هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت, پیش از اینکه در پایان فصل به دوران پرافتخار حضوش در یونایتد در مقام بازیکن پایان دهد.

من متوجه نشده بودم که رایان بسیار به مربیگری علاقه داشته و مدرک های مربیگری گرفته که شما این روزها به آنها نیاز دارید. به همین خاطر این اتفاق فوق العاده بود که رایان چنین فرصتی را در پایان فصل گذشته کسب کرد. او هرگز به عنوان مربی دائم منتصب نمی شد, اگر شما با او صحبت می کردید, من مطمدن هستم که او جواب مشابه ای به شما می داد, اما شاید روزی مربی شود.

در ابتدا, به نظر من می رسید که او می داند در تیم خواهد ماند, برخلاف اینکه همیشه سعی می کند آشکار نسازد به چه چیزی فکر می کند, اما زمان برد تا او کمی فکر کند و جواب مناسب را بدهد.

من کاملا خوشحالم که او در باشگاه باقی ماند. من فکر می کنم این اتفاق خوبی برای باشگاه و فن خال محسوب می شود که افراد جدیدی را به باشگاه آورده است, اما حضور رایان در کادر مربیگری اتفاق عالی است. فصل جدید فوق العاده ای خواهد بود و ما مطمئنا بی صبرانه منتظر شروع فصل هستیم.

۰ Comments