جایگزین مسیر

تمجید فن خال از عملکرد قهرمانانه دخیا

by | مهر , ۱۳ , ۱۳۹۳

لوئیز فن خال از اینکه تیمش توانسته برای اولین بار در رقابت های فصل جاری لیگ برتر دو برد پشت سر هم بدست بیاورد, خوشحال است, اما او این برد را بیش از آنخل دی ماریا و رادامل فالکائو مدیون دروازه بان جوان شیاطین سرخ, دیوید دخیا است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دی ماریا توانست در نیمه اول شیاطین سرخ را در بازی پیش بیاندازد, در حالیکه دخیا در دقایق تلف شده نیمه اول پنالتی بینز را مهار کرد, اما استیون نایسمیت در نیمه دوم بازی را برای میهمانان به تساوی کشاند. در ادامه فالکائو با به ثمر رساندن اولین گلش با پیراهن شیاطین سرخ, یونایتد را پیش انداخت, اما این دخیا بود که دوباره با چند واکنش کلیدی در دقایق پایانی بازی 3 امتیاز شیرین خانگی را پیش از وقفه بازی های ملی از آن شاگردان فن خال کند.

در ادامه شما می توانید مصاحبه پس از بازی رئیس را با شبکه باشگاه بخوانید…

بازی با دو نیمه متفاوت

ما نیمه اول بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم, همانند بازی برابر وستهام. موقعیت های گل بسیاری خلق کردیم, اما در نیمه اول تنها توانستیم یک گل از میان تمام این موقعیت ها به اندوخته ببریم. سپس پنالتی علیه ما گرفته شد. اورتون تا آخرین دقیقه نیمه اول نتوانسته بود, موقعیتی خلق کند, به هر حال خوشبختانه دخیا پنالتی آنها را مهار کرد. سپس من فکر می کردم نیمه دوم بازی برابر اورتون آسان تر خواهد بود, زیرا آنها می خواستند بازی را به تساوی بکشانند, به همین خاطر ما تنها باید مالکیت توپ را در اختیار خود نگه می داشتیم. اما ما نتوانستیم از عهده این کار بربیاییم. من تعویض هایی انجام دادم تا به سازماندهی تیم کمک کند, اما علی رغم تغییراتی که من انجام دادم, جریان بازی عوض نشد زیرا در 15 دقیقه آخر آنها 3 موقعیت خطرناک خلق کردند.

عملکرد فوق العاده دخیا

دیوید دخیا امروز فوق العاده بود. زمانی که بازیکنان زیادی روبروی شما هستند, شما در مقام یک دروازه بان دید خوبی ندارید. همینطور زمانی که شوتی از بیرون محوطه جریمه به سمت شما می آید, همیشه شما در لحظه آخر می توانید توپ را ببینید, اما علی رغم همه این مشکلات, واکنش های او بسیار خوب بودند.

فالکائو از زیر فشارها بیرون آمد

بله, او به این گل نیاز داشت. من با اون صحبت کردم و بهش گفتم که زیاد به خودش فشار می آورد تا گل بزند. او بازیکنی هست که در هر بازی گل می زند, اما اکنون او مجبور شده خیلی صبر کند تا به اولین گلش برسد. اما حالا توانست گل بزند, عملکرد او بعد از وقفه بازی های ملی بهتر خواهد شد.

عملکرد دی ماریا چشم نواز بود

من در کنفراس مطبوعاتی که داشتم, گفتم که او بازیکنی در خدمت تیم است, مشخصه ای که باعث می شود پاس گل های زیادی بدهد و گل های زیادی نیز بزند. ما همچنین باید زمانی که مالکیت توپ را در اختیار نداریم, در تیممان تعادل داشته باشیم. برای این مشکل, ما باید راه حلی پیدا کنیم. آنخل عملکرد عالی به نمایش می گذارد. او می خواهد وظایف دفاعی خودش را نیز به خوبی انجام دهد, اما تعادل تیم ما در نیمه های دوم باید بهتر شود. زمانی که ما توپ را در اختیار داریم, باید سعی کنیم مالکیت توپ را ازدست ندهیم, اما نمی توانیم این کار را انجام دهیم. به همین خاطر نیمه دوم بازی های ما برای هواداران, بازیکنان درون زمین, بازیکنان ذخیره و حتی برای من مربی بسیار دلهره آور می گذرد!

مصدومیت شاو

ضربه ای به زانو او خورد و زانویش بی حس شد. احتمال داشت مصدومیتش بدتر شود, به همین خاطر ما اون رو بیرون کشیدیم.

۰ Comments