جایگزین مسیر

تمجید ماتا از پیروزی مهم یونایتد برابر اورتون

by | مهر , ۱۵ , ۱۳۹۳

هر هفته دوشنبه ها, خوان ماتا در وبلاگ شخصی خود اتفاقات هفته گذشته را در داخل و خارج از میدان با هوادارانش در میان می گذارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – چه برد مهمی این هفته برابر اورتون کسب کردیم. این برد از خیلی جهات حائز اهمیت بود.

این دومین پیروزی پیاپی ما در الدترافورد بود, با این برد و کسب 3 امتیاز بازی ما در جدول به جمع 4 تیم برتر رسیدیم و در بهترین شرایط یعنی با یک پیروزی به مصاف بازی های ملی می رویم. بازی کلیدی بود, اما ما می دانیم که هنوز راه طولانی پیش روی ما است. ما بازی را بردیم اما بار دیگر تا دقیقه آخر در اضطراب به سر می بردیم. ما باید بازی را بهتر کنترل می کردیم.

ما به لطف گل آنخل(دی ماریا) در بازی پیش افتادیم و سپس دیوید(دخیا) با مهار پنالتی (لیتون)بینز عملکرد خارق العاده ای به نمایش گذاشت. در نیمه دوم آنها بهتر توپ را به چرخش درآوردند, اما رادامل(فالکائو) توانست گل بزند ( من از اینکه او توانست گل بزند, خیلی خوشحالم, مطمئنم که این گل شروعی بر گل های بسیاری خواهد بود که رادامل در آینده برای ما می زند.). در ادامه بازی دیوید چند واکنش خارق العاده داشت تا در نهایت 3 امتیاز این دیدار در منچستر بماند. چه عملکرد فوق العاده ای – به نظر می رسد که مدل موی جدید او خوش شانسی برایش به همراه داشته است.!

همانطور که مربی گفت, ما از این مسئله اطلاع داریم که باید پیشرفت کنیم, اما ما اکنون کم کم در جدول بالاتر می رویم و من مطمئنم که با حمایت شما که همیشه در الدترافورد بی نظیر بوده است, به این روند ادامه خواهیم داد.

دوستون دارم

خوان

[highlight bgcolor=”#eded65″]شما می توانید نظرات خوان ماتا را درباره لالیگا, گرند پری ژاپن و هفته پیش رو در وبلاگ رسمی او بخوانید[/highlight]

وبلاگ رسمی ماتا

۰ Comments