جایگزین مسیر

تمجید ونگر از ون خال

by | تیر , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سرمربی تیم آرسنال,آرسن ونگر در مصاحبه ای به تمجید از ون خال پرداخت و مدعی شد با وجود ون خال منچستریونایتد مجددا برای کسب قهرمانی تلاش خواهد کرد و این موضوع کار را برای دیگر تیم های انگلیس مجددا سخت خواهد کرد.

#ونگر که همیشه مغلوب فرگوسن شده بود و سال گذشته بعد از حدود 9 سال توانست جام بگیرد در مصاحبه ای با شبکه ی beIN Sports که در خبرگزاری ESPN هم آمده بود گفت:

“ون خال می تواند در لیگ برتر تبدیل به یک مربی فوق العاده شود.

قدرت تصمیم گیری او که به نظرم همیشه هم درست بوده است برایم بسیار دوست داشتنی است و این موضوع قدرت یک مربی را نشان می دهد که می تواند در جریان بازی و در زمانی کم بهترین تصمیم را بگیرد.

ون خال در جام جهانی مجددا نشان داد که چه مربی بزرگی می باشد و توانست با تیم جوان هلند کاملا شایسته به چهار تیم برسد و این موفقیت بسیار بزرگی است و روحیه ی او را برای شروع فعالیت در یونایتد بالا می برد.

به نظر من از سال آینده مجددا منچستریونایتد برای کسب قهرمانی در رقابت های مختلف به عنوان یک مدعی خواهد بود و این باعث جذابیت بیشتر رقابت ها می شود.

به نظر من چلسی سال آینده بهترین تیم است و بعید است منچستریونایتد بتواند آن ها را شکست دهند اما توانایی پیروزی در برابر دیگر تیم ها را دارد.باید منتظر شروع رقابت ها باشیم و ببینیم ون خال می تواند یونایتد را از شرایط بد فصل گذشته اش جدا کند و مجددا این تیم را راه بیندازد.”

۰ Comments