جایگزین مسیر

تمدید قرارداد مورینیو ؛ نوید آینده ای روشن !

by | دی , ۲۶ , ۱۳۹۶

 

پایگاه هواداران منچستر یونایتد- امروز در حالی که هواداران یونایتد پیگیرانه مشغول رصد اخبار خوب نهائی شدن معاوضه میخیتاریان با سانچز بودند، خبر فوق العاده مهم و خوب دیگری توجه همگان را به خود جلب کرد.تمدید قرارداد مورینیو ! او میماند !!! اما خیلی جدی !

چرا خبر تمدید قرارداد مورینیو و تصمیم او به ادامه تلاش و بازسازی یونایتد کبیر یک خبر فوق العاده خوب برای ماست ؟ روند مثبت تیم هم در نتایج، هم در جذب بازیکنان ، هم در اعتبار بخشیدن مجدد به نام و اعتبار باشگاه و هم در فتح عناوین ، رضایت بخش بوده است. همه ما به برخی ۰-۰ ها و برخی نمایشها ایراداتی میتوانیم داشته باشیم، اما کسی نیست که از ” تغییر ” روند تیم نسبت به زمان نحس فن خال و دوران تاریک مویس خوشحال نباشد.

مورینیو یک مربی جاه طلب است و در باشگاهی بدون انگیزه و بدون منابع مالی محکم و بدون برنامه برای فتح سی.ال باقی نمیماند. اینکه مورینیو از پروژه ی گلیزرها و وودوارد رضایت دارد و میخواهد بماند یعنی مهر تائیدی بر آنچه دارد در یونایتد این روزها میگذرد.

در تابستان و بعد از تصمیم باشگاه پیرامون ادامه ندادن تلاش برای جذب پریسیچ ( که اکنون مشخص شد تصمیم خیلی بدی هم نبوده) ، مورینیو دلخوری نسبی خود را علنا مطرح میکرد.چنین مربی شجاع و جاه طلبی اکنون با امضای یک قرارداد جدید که جزئیاتش به زودی اعلام خواهد شد، مهر تائیدی میزند بر رضایتش نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه .

جذب ستارگان، تلاش برای جامها و بهبود کیفیت تیم ، روندیست که با مورینیو دیده ایم. مطمئن باشید تابستان پرخبری در راه خواهد بود !

گلوری گلوری من یونایتد !!

۰ Comments