جایگزین مسیر

تمرکز وین رونی روی بازی های ملی

by | آبان , ۲۴ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران وین رونی احساس می کند برای دو بازی ملی این هفته آماده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

وین رونی می گوید انگلستان برای 2 بازی این هفته برابر شیلی و آلمان آماده است و او نیز برای این بازی آماده به نظر می رسد.روی هاجسون برابر شیلی و آلمان قرار می گیرد.

شیلی جمعه در ورزشگاه ومبلی برابر انگلیس به میدان می رود و این می تواند اولین دیدار تدارکاتی خوب برای انگلیس قبل از حضور در برزیل باشد انگلیس روز سه شنبه نیز در دیدار تدراکاتی به مصاف آلمان می رود که این دیدار نیز برای انگلیسی ها حساس می باشد.

برنده شدن در حضور تماشاگران تنها هدف انگلستان در این 2 دیدار می باشد و رونی ادعا می کند که خود و هم تیمی های وی برای این بازی دوستانه بسیار آماده هستند.

انگلیس در چند دیدار اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده است و وین رونی مهاجم منچستر یونایتد در صفحه اصلی خود در فیسبوک این مطلب را انتشار کرده است”هرتیمی به دنبال پیروزی است و ما هم برای پیروزی به میدان می رویم.”

ما می خواهیم در این 2 دیدار به خوبی بازی کنیم و هر دو دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم آیا شما به ورزشگاه می آیید البته ما می خواهیم در حضور شما بدرخشیم.

وین رونی هدفش در این دو دیدار گلزنی است و رونی نیز می خواهد برای شکستن رکورد گلزنی در این دو دیدار به میدان برود این در حالی است که لباس جدید انگلیس نیز به طور رسمی در بازی جمعه رونمایی می شود.

رونی در 8 بازی اخیر تیم ملی انگلیس 6 بار گلزنی کرده است که در سال 2013 بازی کرده است و می خواهد پس از سپتامبر  که دیگر بازی ملی نداشته است در این 2 دیدار نیز گلزنی کند.

ستاره منچستر یونایتد یک هدف بزرگ دیگر را نیز دنبال می کند و آن هم شکستن رکورد بابی چارلتون اسطوره انگلیس و منچستر یونایتد می باشد که 49 گل ملی به ثمر رسانده است و رونی 10 گل با بازیکن افسانه ای یونایتد و انگلیس فاصله دارد تنها او می تواند به رکرود بابی چارلتون نزدیک شود.

۰ Comments