جایگزین مسیر

تمرینات انفرادی رابین در آستانه بازی با قزاقستان

by | مهر , ۱۷ , ۱۳۹۳

علی رغم اینکه رابین فان پرسی جدا از بقیه بازیکنان به تمرین می پردازد, انتظار می رود کاپیتان باتجربه هلندی ها در دیدار روز جمعه برابر قزاقستان برای نارنجی ها به میدان برود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مهاجم منچستریونایتد و هافبک بایرن مونیخ, آرین روبن به طور انفرادی در کاتویک به تمرین پرداختند. این روزها تیم ملی هلند سخت تلاش می کند تا در دو دیدار پیش روی خود شکست برابر جمهوری چک را جبران کند.

مهاحم 31 ساله نارنجی ها در مصاحبه خود با رسانه های هلندی درباره پتانسل بازیکنان برای برگشتن به روند پیروزی در دیدار برابر قزاقستان صحبت کرد اما این نکته را نیز ذکر کرد که پیروزی برابر قزاقستان آسان نخواهد بود.

رابین به خبرنگاران گفت:

ما شدیدا به این پیروزی نیاز داریم. شرایط کنونی به نحوی است که ما باید در این بازی به پیروزی برسیم و همه بازیکنان نیز از این مسئله مطلع هستند.

اگر شما به بازی هایی که برگزار می شود, نگاه کنید, می بینید که تقریبا هر تیمی از هر کشوی می تواند برنده یا بازنده باشد. این دیدارها آنچنان آسان نیست که اغلب برخی از پیش یک تیم را برنده بدانند. این واقعیتی است که ما در بازی برابر جکهوری چک شاهد آن بودیم.

 

انتظار می رود در دیدار روز جمعه دلی بلیند نیز در پت دفاع چپ به بازی گرفته شود, پستی که او در ماه های اخیر بارها با پیراهن تیم ملی در آن منطقه بازی کرده است. اما او هنوز در یونایتد در این پست بازی نکرده است. البته ستاره سابق آژاکس نگرانی بابت بازی در دو پست متفاوت ندارد.

همه می دانند که من می توانم در هر دو این پست ها به خوبی بازی کنم و هنوز هم می دانم مربی در این پست چه انتطاراتی از من دارد. پس نگران نباشید من به این زودی ها نمی گذارم در وظایفم تداخل ایجاد شود.

بلیند همچنین درباره نقش رابین فان پرسی در جا افتادنش در یونایتد می گوید:

او کمک فراوانی به من کرد. او به من گفت کفش هایم را کجا بگذارم و تمام چیزهای کوچکی که شما باید از آنها اطلاع داشته باشید زمانی که وارد جای تازه ای می شوید. من می توانم این مسئله را تصور کنم که چقدر سخت می شود اگر شما در باشگاهی جدید فردی را نداشته باشید که به شما کمک کند.

۰ Comments