جایگزین مسیر

توافـق یونایتـد و کریـک برای امضـای قـرار داد جـدید

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۱

منچستر یونایتد با مایکل کریک برای امضای یک قرارداد جدید دو ساله در پایان این فصل به یک توافق کلی رسیده است.

بازیکن سابق تاتنهام در این فصل فرم خوبی داشته است و قرارداد فعلی او با حقوق هفتگی 80،000 پوند، شامل گزینه ای است که می تواند برای چند سال دیگر تمدید شود.

قرارداد فعلی کریک در سال 2014 به پایان می رسد و یونایتد در حال حاضر پیشنهاد رسمی خود را برای این بازیکن 31 ساله در تابستان ارائه داده است.

یک منبع در اولدترافورد به Goal.com گفته است :

” در موارد اصلی توافق انجام شده است.این مذاکرات بسیار آسان بود، به این دلیل که کریک بسیار مشتاق است که در یونایتد بماند. ”

” برخی باشگاه های دیگر علاقمند به خدمت گرفتن او بودند، اما کسی پیش بینی هیچ مشکلی را نمی کند و او در تابستان یک قرارداد جدید امضا خواهد کرد. ”

سر الکس به تازگی به ستایش از کریک پرداخته است.هافبک سابق تاتنهام نقشی کلیدی در ایجاد یک اختلاف 9 امتیازی در صدر جدول داشته است.

مربی اسکاتلندی شیاطین سرخ در ماه گذشته گفت: ” من فکر می کنم او عالی بوده است.عملکرد او کاملا درخشان بوده است. ”

” این بهترین فصل او در باشگاه بوده است و او آن موقعیت (خط هافبک) را کنترل می کند. ”

کریک از زمان پیوستنش به یونایتد با یک قرارداد 18،6 میلیون پوندی در سال 2006 حدود 300 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است و بیشتر از 40 بازی در هر یک از شش فصل گذشته برای یونایتد انجام داده است و در حال حاضر، او همچنان به عنوان یکی از نفرات اصلی منچستریونایتد محسوب می شود.

مایکل کریک در زمان حضور خود در منچستر یونایتد چهار بار قهرمان لیگ برتر، یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، یک بار قهرمان جام باشگاه های جهان و یک بار هم قهرمان جام اتحادیه شده است.

۰ Comments