جایگزین مسیر

تور 2014|شیاطین سرخ به مصاف لس آنجلس گالکسی می روند

by | فروردین , ۲۰ , ۱۳۹۳

باشگاه منچستریونایتد دیروز اعلام کرد که تابستان امسال از چارچوب تور پیش فصل 2014 منچستریونایتد به مصاف لس آنجلس گالکسی خواهد رفت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در اولین دیدار منچستریونایتد در تور پیش فصل, شیاطین سرخ با تیم لس آنجلس گالکسی که در لیگ آمریکا حضور دارد, بازی خواهد کرد. این دیدار دوستانه در ورزشگاه رز باول در پاسادنا کالیفورنیا در روز 23 جولای 2014 برگزار خواهد شد.

اسپانسر منچستریونایتد در زمینه خودرو, شرکت شورلت حامی این بازی خواهد بود و هر دو تیم از چارچوب جام شورلت اف سی به مصاف هم خواهند رفت. در این دیدار, یونایتد برای اولین بار با پیراهن هایی که برند شورلت بر روی آنها حک شده است, بازی خواهد کرد. دو سال قبل این شرکت جهانی خودروسازی قراردادی 7 ساله با یونایتد به امضا رساند تا از فصل 2014/15 با اسپانسر جدید پیراهن خود بازی کند.

مدیر گروه مدیریت منچستریونایتد, ریچارد آرنولد در این ارتباط گفت:

بازی برابر لس آنجلس گالکسی در ورزشگاه رز باول که شهرت جهانی دارد, مهم ترین بخش از مراحل آمادگی تیم برای فصل 2014/15 خواهد بود. باشگاه از سال 1950 به لس آنجلس سفر م کند و این بازی فرصت بی نظیری را برای ما فراهم می کند تا با هواداران خود در این منطقه دیدار کنیم.

محبوبیت فوتبال در ایالت متحده بیشتر می شود و لیگ برتر آمریکا و تیم لس آنجلس گالکسی اصلی ترین دلایل این شهرت هستند. آخرین دیدار ما برابر تیمی از لیگ آمریکا یکی از محبوب ترین دیدارها برای هواداران و بازیکنان ما بود و ما خوشحال هستیم از اینکه به ایالت متحده برمی گردیم.

شورلت حامی مالی این دیدار خواهد بود و این بازی را برای هواداران در سراسر جهان پخش خواهد کرد. اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

۰ Comments