جایگزین مسیر

تور 2014 : دیدار شیاطین با اینتر میلان در جولای

by | اسفند , ۳ , ۱۳۹۲

بازی دوستانه با اینتر در تور پیش فصل 2014 تایید شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ در تور پیش فصل خود به کمک AON با تیم های ایتالیایی رو به رو می شوند. این مسابقات بخشی از تور پیش فصل و مسابقات بین المللی یونایتد در تور 2014 هستند.

تیم های رم و اینترمیلان از جمله تیم هایی هستند که یونایتد به دیدار آن ها می رود . قصد داریم با اینتر میلان بیشتر آشنا شویم.

 

29 جولای 2014 سه شنبه ؛ ورزشگاه FedEx Field واشنگتن ، میزبان بازی دوستانه شیاطین سرخ با اینتر میلان خواهد بود.

تیم مقابل : باشگاه فوتبال اینترناسیونال میلان ( اینترمیلان ) یکی از تیم هایی است که باید بشناسید. تیم اینتر با تاریخچه ای پر افتخار در سال 1908 تشکیل شد ؛ در این سال در میان رهبران این تیم مخالفت هایی پیش آمد مبنی بر جذب بازیکنان خارجی ، از آن پس اینتر میلان با تغییر نام خود ( اینترناسیونال میلان ) سیاست جذب بازیکنان خارجی را در پی گرفت ، نرآتزوری تا کنون موفق شده  18 بار سری آ ایتالیا و 3 بار لیگ قهرمانان اروپا را فتج کنند.

دیدار های گذشته : یونایتد و اینتر در تمام ادوار لیگ قهرمانان تا کنون 4 بار با یکدیگر دیدار کرده اند. اولین دیدار آن ها بر می گردد به سال 1999 در آن سال بازی رفت در الدترافورد با نتیجه 2-0 به سود شیاطین به پایان رسید و بازی برگشت با نتیجه 1-1 در جوزپه مه آتزا به اتمام رسید. بازی که در آن اسکولز یک توپ ربایی انجام داد و گل مهمی را به ثمر رساند. دیدار آخر این دو تیم در سال 2009 در حالی برگزار شد که یک سو  سر الکس قرار داشت و در سویی دیگر خوزه مورینیو ، باز هم در الدترافورد شیاطین 2-0 پیروز شدند این در حالی بود که در بازی رفت به نتیجه 0-0 رسیدند.

سرمربی “والتر ماتزاری” : سر مربی حال حاضر این تیم که بر روی نیمکت می نشیند. این مرد ایتالیایی در پی برکناری آندره استراماچونی در می 2013 به عنوان سرمربی اینتر منصوب شد ؛ او برای اولین بار در تور 2014 به مصاف شیاطین میرود ، ارائه شده توسط AON .

ستاره میدان : در سال 2012 از جنوآ به این تیم پیوست ، رودریگو پالاسیو مهاجم اینترمیلان قطعا می تواند برای مدافعان یونایتد دردسر ساز شود. این مهاجم آرژانتینی تا به اینجای فصل 11 گل به ثمر رسانده است و مشتاق است به شیاطین نیز گل زنی کند.

این فصل : اینتر میلان در حال حاضر در رتبه 5م سری آ قراردارد ، پشت سر یوونتوس . با امید به قهرمانی فصل را آغاز کردند اما اکنون برای به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می کنند.

۰ Comments