جایگزین مسیر

توضیحات ایجنت دخیا درباره انتقال موکلش به رئال مادرید

by | بهمن , ۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-قرارداد بازیکن اسپانیایی منچستر یونایتد سال آینده به پایان خواهد رسید و خورخه مندر ایجنت فالکائو و رونالدو انتقال دخیا به اسپانیا را رد نکرده است.

ایجنت داوید دخیا دروازه بان منچستر یونایتد معتقد است این احتمال وجود دارد که موکلش تا پایان قراردادش در منچستر یونایتد نماند و یادآوری کرد که همه چیز در پنج دقیقه انجام می شود.

داوید دخیا در این فصل برای منچستر یونایتد بازی های بسیار خوبی انجام داده است اما ایجنت وی به گل گفته است که منچستر یونایتد هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به دخیا نداده است وی سال 2016 قراردادش با منچستر یونایتد به پایان خواهد رسید.

داوید دخیا می تواند جانشین خوبی برای ایکر کاسیاس که سنش بالاتر رفته است باشد و منچستر یونایتد نیز ویکتور والدز را به صورت رایگان و برای کمک به دخیای 24 ساله جذب کرده است.

در حال حاضر مندز معتقد است این احتمال دارد که به مانند رونالدو,دخیا نیز به مادرید برود.

زمانی که مارکا درباره دخیا از ایجنت پرتغالی یعنی مندز سوال کرد وی گفت:”داوید یک بازیکن شگفت انگیز است او بازی های درخشانی در این فصل انجام داده است.”

“او بازیکن منچستر یونایتد است و با آنها قرارداد دارد شما باید به آن احترام بگذارید اما همه چیز در طول پنج دقیقه صورت می گیرد.”

هرچند لوییس ون گال چندی پیش در مصاحبه های خود اعلام کرده است که داوید دخیا دروازه بان اول یونایتد خواهد بود و در تیم می ماند.

درباره اینکه توافقات قبل از ژانویه با منچستر یونایتد حاصل می شود یا خیر ون گال جواب داد:”من فکر می کنم بله.هیچ مشکلی بابت تمدید قرارداد بابت وی نمی باشد.”

“هنگامی که شما یک بازیکن ثابت هستید که به طور منظم بازی می کند پس باید مطمئن باشید که سرمربی از عملکرد شما راضی است که همیشه در ترکیب ثابت بازی می کنید.”

۰ Comments