جایگزین مسیر

توضیح جرارد هولیه در مورد شکست خوردن لیورپول در راه جذب کریستیانو رونالدو

by | آبان , ۱۰ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-کریستیانو رونالدو به طور مداوم به عنوان یکی از بزرگترین خرید های منچستر یونایتد یاد می شود.به طور قطع بهترین بازیکن خارجی تیم بوده که به باشگاه منتقل شده است.

از جدایی او ۱۱ سال می گذرد و این سوپراستار هنوز اسمش در اطراف باشگاه در حال شنیدن است و نام وی در گوشه گوشه اولدترافورد خوانده می شود – البته زمانی که هواداران در ورزشگاه حضور پیدا می کردند.

یونایتد,  رونالدو را به خدمت گرفت و جزئی از تاریخ خود قرار داد اما آنها تنها باشگاه علاقه مند به جذب وی نبودند.جرارد هولیه به تازگی با سایت گل در مورد علاقه لیورپول به این بازیکن صحبت هایی داشته است.

او فاش کرده است:

سال ۲۰۰۲ زمانی که بیمار بودم , تصمیم گرفتیم که رونالدو و ریکاردو کورشما را جذب کنیم دو بازیکنی که در عضویت اسپورتینگ بودند.آنها در تورنومنت تولون به همراه پرتغال قهرمان شده بودند و عملکردشان در پست بال بسیار خوب بود.یک سال بود که کریستیانو را دنبال می کردیم اما کمی طول کشیده بود به خاطر اینکه پولی که برای رونالدو باید می پرداختیم کمی بالاتر از تفکر ما بود.باید بدانید که در لیورپول سیاستی در مورد حقوق و دستمزد وجود داشت و مایکل اوون صاحب توپ طلا شده بود.نمی توانید به یک جوان ۱۷ ساله حقوق بیشتری نسبت به او ( اوون ) بدهید.

۰ Comments