جایگزین مسیر

تولد دو سالگی پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

by | شهریور , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران در 10 شهریور ماه 1391 از نسخه قدیم خود بار خود را بست و به نسخه ای حرفه ای اسباب کشی کرد. و امروز در این لحظه با افتخار می گوییم که با کمک شما کاربران پیشرفت چشم گیری داشته ایم و به خاطر تولد دو سالگی پایگاه  بروز رسانی هایی در پایگاه انجام داده ایم که به شما کابران عزیز توضیح خواهیم داد. چندی پیش  همانطور که در این اطلاعیه  توضیح داده شد پروفایل کاربری برای کاربران قرار داده شد که امروز نسخه قبلی پاک و نسخه ای جدید بر روی سایت نصب گردید. با سر زدن به پروفایل خود می توانید تغییر را احساس کنید. تغییر قالب سایت یکی دیگر از بروز رسانی های پایگاه در تولد دو سالگی خود بود ؛ نسخه جدید قالب به مراتب سریع تر و حرفه ای تر است و همچنین دسترسی شما را به بخش های سایت را راحت تر می کند. تغییر قالب در دو سال اخیر می توانید مشاهده کنید:

همچنین تغییر و بروز رسانی مدیریت محتوای سایت باعث بالا رفتن سرعت بارگذاری سایت گردید ؛ آمار سمت چپ مربوط به نسخه جدید و آمار سمت راست مربوط به نخسه قدیمی می باشد: Screen Shot 2014-08-29 at 8.38.32 PM Screen Shot 2014-08-31 at 6.47.59 PM با یک سنت شکنی در سالروز تولد خود به جای دریافت هدیه ، هدیه ای کوچک را به شما کاربران تقدیم کردیم.

امکانات جدید پایگاه:

– اضافه شدن سیستم بررسی به پست ها( امکان بررسی فنی بازی ها و رای کاربران به بازی تیم)

– قسمت جدید ” هر یونایتد باید بداند” این بخش که مانند مجله طراحی شده است اطلاعاتی درباره ی اساطیر یونایتد به شما میدهد. این بخش به مرور زمان تکمیل تر میشود.

– اضافه شدن امکان ارسال پیام خصوصی به کاربران در بخش نظرات سایت ( با کلیک بر روی حباب جلوی نام کاربر پیام های خصوصی در سمت راست و پایین سایت مشاهده خواهند شد.

پروفایل کاربری شیک و همچنین امکان ارسال مطلب از پروفایل هر کاربر( پست ها پس از بررسی منتشر میشوند)

– مشخص شدن نویسنده ها  و مدیران سایت در نظرات جهت اطمینان از عدم سو استفاده از نام کاربری نویسندگان

– افزایش چشمگیر سرعت لود سایت از ۶ ثانیه به ۲ ثانیه – مشاهده ی پست های هر کاربر در پروفایل همان کاربر

– مشاهده ی آخرین توییت های منتشر شده در توییتر وبسایت(منوی کناری سایت)

– امکان دنبال کردن (follow) دیگر کاربران : با این عمل شما از آخرین فعالیت های کاربر مورد نظر در صفحه ی “فعالیت ها” در منوی بالای سایت مطلع خواهید شد

– توجه کنید که قابلیت منشن حذف شده است و میتوانید با پیام خصوصی با یکدیگر تماس بگیرید.

نکته ی مهم : پس از وارد شدن به پروفایل کاربری خودتان حتما به قسمت ویرایش پروفایلتان بروید و تنظیمات دلخواهتان را انجام دهید( اگر تمایل دارید تا دیگر کاربران آدرس ایمیل شما را نبینند تیک گزینه ی مربوطه را در ویرایش پروفایل بزنید.پروفایل کاربری کاربران پس از ورود اولیه آنها فعال خواهد شد.

به امید پیشرفت های بیشتر ما حضور شما عزیزان.

۰ Comments