جایگزین مسیر

تونی کروس به گزینه های دیگر نیز فکر می کند

by | بهمن , ۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانتونی کروس ستاره بایرن مونیخ اصرار دارد به گزینه های دیگر نیز فکر می کند بعد از اینکه این بازیکن طی این هفته به منچستر یونایتد لینک شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این ملی پوش آلمانی تنها 18 ماه از قراردادش با بایرن مونیخ مانده است و شایعات مبنی برای پیوستن او به اولدترافورد نیز به گوش می رسد این در حالی است که دیوید مویس جمعه بازی مونیخ را از نزدیک تماشا کرد و ملاقاتی نیز با مدیر برنامه های این بازیکن داشت.

این بازیکن که قراردادش رو به اتمام می باشد پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی سران مونیخی را رد کرد و قصد دارد روی گزینه های دیگر نیز فکر کند.

او به کیکر و اسپورت مگیزین گفت:من قادر به هر کاری می باشم و تیم های دیگر نیز می توانند به خرید من امیدوار باشند.

من با بایرن مونیخ تا سال 2015 قرارداد دارم و در واقع هیچ گفت و گویی در مورد تمدید قرارداد با باشگاه انجام نشده است و من قصد دارم در نیم فصل دوم به همه چیز فکر کنم و تصمیم نهایی را در پایان فصل می گیرم.

موقعیت بدتری در زندگی وجود دارد من در باشگاهی بزرگ و زیر نظر مربی بزرگ کار می کنم و من خوشحال هستم و همه چیز در آینده مشخص می شود.

کروس تا به امروز 41 بازی ملی برای آلمان انجام داده است و 118 بازی نیز در بوندسلیگا و تیم بایرن مونیخ انجام داده است و 12 گل نیز به ثمر رسانده است.

۰ Comments