جایگزین مسیر

تیتر روزنامه های ایتالیایی؛ نانی با یوونتوس به توافق رسیده است

by | اردیبهشت , ۱۵ , ۱۳۹۳

عکس صفحه اول روزنامه توتو اسپورت دیروز درباره حضور احتمالی لویز نانی در یوونتوس بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این روزنامه ایتالیایی مدعی شده است که بانوی پیر ایتالیا بر سر مفاد قرارداد انتقال نانی به یووه در تابستان پیش رو با منچستریونایتد به توافق رسیده است.

تیتر اول توتو اسپورت این عبارت بود: JUVE-NANI:SI

در متن این خبر نیز توتو اسپورت مدعی شده است که بیانکونری ها با مبلغ 5 میلیون یورو بر سر انتقال نانی به ایتالیا با منچستریونایتد به توافق رسیده اند. نانی در یوونتوس 4 میلیون یورو در سال دریافت خواهد کرد که این مبلغ با پاداش هایی که برای عملکرد این وینگر پرتغالی در نظر گرفته شده است, بیشتر نیز می شود.

نانی در اوایل فصل جاری قرارداد 5 ساله ای با یونایتد امضا کرد. او پس از پشت سر گذاشتن فصلی ناامید کننده در یونایتد گزینه اول هواداران شیاطین سرخ برای جدایی از الدترافورد بود اما در کمال تعجب قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کرد. اما او در فصل جاری نیز برای دومین فصل پیاپی عملکرد ناموفقی در ترکیب یونایتد داشت.

نانی در سال 2007 از اسپورتینگ لیسبون به انگلستان آمد و در سال های اول حضورش زیر سایه کریستیانو رونالدو قرار داشت تا اینکه رونالدو به رئال مادرید رفت و همه امیدوار بودند تا نانی در ترکیب یونایتد بدرخشد.

هم اکنون شنیدن خبر توافق 5 میلیون یورویی با یووه بدون شک تعجب همه هواداران را به خود جلب کرده است, زیرا باور اینکه یونایتد با همچین مبلغ اندکی راضی به انتقال وینگر 27 ساله خود بشود, کمی عجیب است.

در صورت انتقال به یووه, نانی در کنار هم تیمی های سابق خود, کارلوس توز و پل پوگبا بازی خواهد کرد.

۰ Comments