جایگزین مسیر

هانری: کریک، دست کم گرفته شده

by | خرداد , ۶ , ۱۳۹۴

هانری: کریک، دست کم گرفته شده

پایگاه هواداران منچستریونایتد – اسطوره باشگاه آرسنال به تحسین هافبک یونایتد، مایکل کریک، پرداخت.

تیری هانری در گفتگو با روزنامه سان به تحسین هافبک انگلیس پرداخت و او را با هم بازی سابق خود در آرسنال مقایسه کرد.

نه تنها در این فصل بلکه در تمام سال های گذشته،  مقدار کاری که او برای تیم انجام می دهد توسط مردم نادیده گرفته می شود. این دقیقا وضعیت مشابهی است که برای گیلبرتو سیلوا در آرسنال اتفاق می افتاد.

کریک بار دیگر نقش کلیدی در این فصل برای یونایتد داشت، و فرم تیم از زمانی که او در ماه آوریل مصدوم شد تضعیف گشت.

اغلب او به عنوان بازیکنی کمتر از حد توانایی های خودش در نظر گرفته می شود، ولی در این فصل او به آن اعتباری که سزاوارش می باشد رسیده است.

Screen Shot 1394-03-06 at 8.37.00 PM

در حالیکه او در این فصل تنها ۸ موقعیت گلزنی ایجاد کرده، قدرت پاسکاری او در سطح بالایی باقی مانده است و در فاز دفاعی بهتر از هر کس دیگری در نقش هافبک میانی بازی می کند.

کریک بیش از ۵ بار در هر بازی مالکیت توپ را از حریف پس گرفته است که یک ویژگی کلیدی برای بازیکنی در این پست حساب می شود و نشان می دهد که چرا او برای شیاطین سرخ تا این حد موثر و مهم می باشد.

Screen Shot 1394-03-06 at 8.37.31 PM

طبق گزارش ESPN مشخص می شود که چرا رئیس منچستر یونایتد با وجود بازی های فوق العاده کریک هنوز نیاز به یک هافبک میانی دارد.

این بازیکن ۳۳ ساله در دو فصل گذشته بیشتر از گذشته در معرض مصدومیت قرار گرفته و در فصل ۲۰۱۴/۱۵ در ۵۰% بازیهای لیگ برتر بازی کرده است. میزان پاس های او در بالاترین سطح ممکن است. ولی یونایتد نمی تواند درحالیکه او را به ندرت در اختیار دارد به او متکی باشد و باید برای سال آینده از احتیاج خود به او کم کند.

۰ Comments