جایگزین مسیر

تیم منتخب منچستریونایتد به انتخاب شما

by | اسفند , ۲۷ , ۱۳۹۲

نظرسنجی برترین بازیکنان منچستریونایتد بالاخره به پایان رسید و حال با اعلام نتایج آن در خدمت شماییم. بازیکنانیکه در عکس زیر قرار گرفته اند الزاما به معنی بازی کردنشان در آن پست نیست و فقط به خاطر انتخاب شدن توسط شما به عنوان برترین ها به این شکل قرار گرفته اند. 

از آنجایی که هر فرد میتوانست چند گزینه انتخاب کند سیستم نظرسنجی جوری برنامه ریزی شد که درصد محبوبیت بازیکنان در بین تمام شرکت کنندگان درج شود و نه درصدشان در مقایسه با دیگر گزینه ها. در این رای گیری اسکولز شاهزاده ی زنجفیلی اولدترافورد توانست محبوبترین بازیکن خط میانی و کل تیم شود.خلاصه ای از آمار این نظر سنجی در زیر درج شده است.

[tabs_head][tab_title]دروازه بانان[/tab_title][tab_title]مدافعان[/tab_title][tab_title]هافبک ها[/tab_title][tab_title]مهاجمان[/tab_title][/tabs_head]
[poll id=”6″]
[poll id=”7″]
[poll id=”8″]
[poll id=”9″]

وین رونی به عنوان برترین مهاجم ادوار شیاطین سرخ، اسکولز به عنوان برترین بازیکن خط میانی و برترین بازیکن تیم، ریو فردیناند به عنوان بهترین مدافع و پیتر اشمایکل نیز برترین سنگربان شیاطین سرخ انتخاب شدند. البته سن شرکت کنندگان در این رای گیری یک فاکتور مهم بوده که  تعداد رای های بازیکنان قدیمی تر را نسبت به بازیکنان کنونی کمتر کرده است.

در مجموع برای دروازه بانان 318 رای ، برای مدافعان 824 رای توسط 281 نفر، برای خط میانی 945 رای از طرف 283 نفر و برای مهاجمان 515 رای توسط 282 نفر ثبت شده است.و اینک

تیم منتخب کاربران پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

 

۰ Comments