جایگزین مسیر

جایزه ی گذر عمر در یونایتد در دستان گیگزی

by | اردیبهشت , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

رایان گیگز به عنوان اولین نفری که جایزه ای با عنوان گذر عمر در یونایتد را کسب کرد.این جایزه که تحت عنوان”LIFETIME” بود به اسطوره 41 ساله یونایتد اعطا شد.

گیگزی در مورد کسب این جایزه گفت:

“من ادم عاطفی نیستم اما با لمس این تندیس احساس خوبی دارم و به نظرم دستاورد تمام عمرم هواداران یونایتد می باشند.این یکی از خاص ترین جایزه هایی است که من دریافت کردم و همیشه در قلب من خواهد ماند.

یونایتد برای من باشگاه نبود بلکه به مانند خانواده ام بود و من عضوی از این خانواده ام و ممنونم که این جایزه به من تغلق گرفته.

من هم تیمی های فوق العاده ای داشتم و از همه مهم تر رئیس را داشتم که همه چیز را از او دارم و باید اعتراف کنم که خوش شانس بودم که با رئیس کار کرده ام.”

58084C0E9E21476A974BAF02BD88DC94

گیگز گوشزد کرد مطمئن است یونایتد در فصل اینده دوباره مدعی خواهد شد.گیگز در این باره گفت:

“فصل ناامید کننده ای داشتیم و از حق خود عقب نشینی کردیم و این طبیعی است.ما باید خود را اماده کنیم و دوباره به سوی کسب افتخارات حمله ور شویم.”

گیگز در مورد جوانی خودگفت:

“26 سال پیش بود که مربی من به من گفت فرگوسن تو را می خواهد به اولدترافور ببرد و من بعد از شنیدن خبر گریه می کردم چرا که فکر می کردم من اگر بازی کنم نابود خواهم شد چه از لحاظ بدنی و جه از لحاظ روحی اما رئیس مرا در بازی حساس با لیدز به میدان فرستاد و طوری با من برخورد می کرد که من کاملا متوجه شدم باید برای هواداران تمام تلاشم را بکنم و چون از ابتدا تا اکنون این دیدگاه را داشته ام توانستمخوب کار کنم.

ما هم این وظیفه را در مورد بازیکنانی مانند عدنان و ویلسون داریم که دیدید عالی کار کردند.”

بعد از دریافت این جایزه ویدئویی پخش شد که در آن شخصیت های مهم فوتبالی یونایتد و دنیا در آن به رایان گیگز تبریک گفتند:
پل اسکولز، پله، گری نویل، فیل نویل، میشل پلاتینی، الکس دلپیرو، اوله گانر سولسشر، برایان رابسون، استیو بروس، اریک کانتونا، دیوید بکهام، کریستیانو رونالدو و سر الکس فرگوسن!

به معنای کلمه دست نیافتنی است.توپطلا اعتبارش را از دست داده است.چرا که هم اسکولز و همگیگز شایسته این عنوان هستند.این موضوع را باشنیدن صحبت بزرگان می توان فهمید.

پله:اگر پل در زمان من بازی می کرد من بیشتر گل میزدم.او بهترین هافبکی است که دیدم.

زیدان:همیشه برایم سوال است چرا اسکولز توپ طلا نبرده است.

زیدان:اگر رایان گیگزفرانسوی بود من و پیرس نیمکت نشین می شدیم.

 

 

۰ Comments