جایگزین مسیر

جدال الکسیس سانچز و آنخل دیماریا ؛ این بار در لیگ جزیره

by | اسفند , ۱۶ , ۱۳۹۳

بازی دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال ، روز دوشنبه در دور یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان ، در ورزشگاه الدترافورد ، تنها یک جدال قدیمی بین دو تیم از پر افتخار ترین های انگلستان نیست . بلکه این دوازدهمین رویارویی آنخل دیماریا و الکسیس سانچز است . دو غول فوتبال مدرن اکنون در بریتانیا با هم جدال دارند .

در رویارویی های گذشته این دو ، دیماریا 5 بازی را برده و دو گل به ثمر رسانده . این در حالی است که سانچز با 4 پیروزی زمین را ترک کرده است و او نیز دو گل به ثمر رسانده است . جدای از عظمت این بازی زیبا و تاریخی بین دو تیم ، این یک بازی حیثیتی برای این دو بازیکن از آمریکای جنوبی است . مطمئنا جدال این دو بازیکن ، میلیون ها نفر از طرفداران فوتبال را میخکوب بازی خواهد کرد .

همه چیز در آگوست سال 2011 شروع شد . در دیدار سوپرکاپ اسپانیا رئال مادرید دیماریا ، در برابر الکسیس سانچز بارسلونا صف آرایی کرد که بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید . این یکی از سه بازی در آن فصل بود . در بازی رفت لیگ ، کاتالان ها با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید . و در بازی برگشت نیز این رئالی ها بودند که با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند .

url

در فصل 2012-2013 ، 4 بازی انجام شد که 3 تا از آنها در اسپانیا و دیگری در دور انتخابی جام جهانی بود . در مسابقات اسپانیا ، یک تساوی و یک برد برای دو تیم بود . در مسابقات انتخابی جام جهانی نیز ، این یاران آرژانتینی دیماریا بودند که با نتیجه 2-1 به برتری رسیدند . در فصل پس از آن نیز ، سانچز در لیگ بهتر عمل کرد ولی در فینال کوپا دل ری ، آنخل تواسنت یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند تا نقش زیادی در قهرمانی رئال در این فصل داشته باشند .

اولین بازی دیماریا برابر سانچز در خاک انگلستان ، با پیروزی 2-1 یونایتد در ورزشگاه امارات همراه بود . دوشنبه شب باید شاهد دیدار جذاب دو تیم باشیم .

آنخل دیماریا به سایت باشگاه گفت :

سانچز بازیکنی است که در این فصل ، نمایش خوبی از خود نشان داده است . او از زمانی که به آرسنال پیوسته است ، دست از گل زدن و گل ساختن بر نداشته است . او فوق العاده بوده است و به نظر می آید که بازیکن کلیدی ای برای آرسنال است . وقتی که او خوب بازی میکند آنها { آرسنال } نیز خوب بازی میکنند . اگر او  توپ را بگیرد و تواناییش ر به نمایش بگذارد ، برای آرسنال خوب خواهد بود . ما باید چشم از روی او برنداریم و او را از جریان بازی دور کنیم . ما میدانیم که او هر زمان توپ را در دست بگیرد ، خطری برای ما ایجاد خواهد کرد .

۰ Comments