جایگزین مسیر

جدال لفظی مورینیو و کونته تمامی ندارد

by | دی , ۱۶ , ۱۳۹۶

جدال لفظی مورینیو و کونته تمامی ندارد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – به نظر میرسد جدالهای لفظی مورینیو و آنتونیو کونته تمامی ندارد.امروز سرمربی منچستریونایتد بار دیگر به همتای خود در چلسی تاخت و این بار موضوع محرومیت او را در زمانی که سرمربی یوونتوس بود پیش کشید.

این دو مربی در دو روز گذشته با یکدیگر جدالهای لفظی داشتند و کونته در کنفرانس مطبوعاتی اش مورینیو را شخصیتی نامید که دوست دارد همانند دلقک ها رفتار کند.این صحبت کونته در پاسخ به صحبت های مورینیو بود که گفته بود برخی سرمربیان لیگ برتر همچون “افراد دیوانه” در کنار زمین رفتار میکنند.پس از این صحبت های مورینیو،کونته اعلام کرده بود که مورینیو مجنون شده و دچار زوال عقل گردیده است.

من فکر میکنم او(مورینیو)باید به گذشته ی خودش نگاه کند.به نظر من منظور او از دیوانه و دلقک گذشته ی خودش بوده است.گاهی اوقات افراد فراموش میکنند که در گذشته چگونه بوده اند.ما در ایتالیا به آن فراموشی و زوال عقل میگوییم.در این بیماری شما فراموش میکنیدکه در گذشته چه کارهایی انجام داده اید.

پس از پیروزی منچستریونایتد مقابل دربی کانتی در FA cup مورینیو این جدال لفظی را وارد مرحله ی جدیدی کرد:

چیزی که من در انتهای داستان میخواهم به شما بگویم این است که بله من در گذشته اشتباهاتی را در کنار زمین انجام میدادم.من هنوز هم گاهی این کار را میکنم اما بسیار به ندرت.

اما چیزی که هیچگاه در مورد من اتفاق نخواهد افتاد این است که به دلیل تبانی در بازی ها محروم شوم.این قضیه هیچگاه در گذشته برای من اتفاق نیفتاده و در آینده نیز اتفاق نخواهد افتاد.

این اظهار نظر مورینیو مربوط به محرومیت چهار ماهه ی کونته است که در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ هنگامی که او هدایت یوونتوس را بر عهده داشت اتفاق افتاد.کونته محکوم شده بود که از تبانی در تیم سیه نا(زمانی که سرمربی این تیم بود)جلوگیری نکرده است.اتهامی که بعد ها از آن تبرئه شد.

۰ Comments