جایگزین مسیر

جسی لینگارد: ریو فردیناند در رشد من کمک کرد

by | فروردین , ۱۴ , ۱۳۹۵

جسی لینگارد: ریو فردیناند در رشد من کمک کرد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – جسی لینگارد جوان در این فصل زیر نظر لوئیس فن خال به تیم اصلی آورده شده است و این موضوع از نظر بازیکن سابق قرمزها دور نمانده است. ریو فردیناند به پیشرفت جسی لینگارد در منچستر یونایتد کمک می کند.

بازیکن جوان شیاطین سرخ از حفظ رابطه ی خود با مدافع سابق این تیم سخن می گوید و اینکه چگونه ریو فردیناند پس از موفقیت او جهت رسیدن به تیم اصلی به وی نصیحت می کند.

من همچنان با ریو صحبت می کنم. او همیشه مراقب من است و من همچنان در صورتیکه او بازی را تماشا کند از وی نکات آموزشی فرا می گیرم و در مورد چنین مسائلی با او صحبت می کنم.

چیزهایی مانند آن همیشه به شما انگیزه می دهد و شما را حریص تر می کند.

من بر قرار گیری در زمین و سخت تلاش کردن اصرار می ورزم. این تنها اولین فصل من است، و هنوز به نظر من به سطح مطلوب خودم نرسیده ام. من باید به سختی در زمین مسابقه تلاش کنم.

من نباید که پای خود را از روی پدال گاز بردارم. من باید تا آخر فصل به راه خود ادامه دهم و تا جاییکه می توانم بازی کنم. ما باید که در جام حذفی باقی بمانیم و در جمع چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم.

ریو فردیناند عملکرد لینگارد در پست شماره ۱۰ در برد ماه گذشته دربی منچستر را مورد ستایش قرار داد:

لینگارد… فوتبالیست مناسب. کاری انجام داد که بازیکنان جوان این روزها درک نمی کنند. حرکت هوشمندانه بدون توپ.

لینگارد در ادامه مصاحبه خود می گوید:

من فکر می کنم بخصوص وقتی شما در پست شماره ۱۰ بازی می کنید؛ شما نیاز به هوش و دیدی دقیق نسبت به اطراف خود دارید که در زمان مناسب پاس زهرداری را ارسال کنید. اما ریو می گوید که این باعث افزایش اعتماد به نفس به مقدار بسیار زیادی می شود.

۰ Comments