جایگزین مسیر

جسی مورد ستایش اسکولز قرار گرفت

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-پاول اسکولز اسطوره باشگاه منچستر یونایتد از بازیکن جوان باشگاه یعنی جسی لینگارد تعریف و تمجید به عمل آورده است و این اسطوره معتقد است جسی می تواند اعتماد لوییس فن خال سرمربی جدید یونایتد را جلب کند.

پس از اینکه دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد شد جسی در تور پیش فصل بسیار عالی کار کرد در بازی های پیش فصل منچستر یونایتد در اردوی آسیایی بهترین گلزن یونایتد شد او موفق شد 4 گل برای تیم به ثمر برساند.

با این حال مویس هیچ فرصتی به لینگارد برای بازی کردن در ترکیب اصلی نداد و این بازیکن 20 ساله موفق نشد در ترکیب یونایتد حضور پیدا کند و برای اینکه فرصت بیشتری برای بازی کردن برای این بازیکن فراهم شود او با انتقالی قرضی به بیرمنگهام پیوست و او در اولین بازی خود برای این تیم توانست 4 گل به ثمر برساند که عملکرد بسیار خوبی برای این بازیکن به شمار می رود.

او قبل از اینکه به منچستر یونایتد بازگردد برای بیرمنگهام 6 گل به ثمر رساند اما پس از اینکه او در چمپیونشیپ عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت در فوریه به برایتون پیوست.

لینگارد موفق شد برای برایتون 4 گل را به ثمر برساند اما این بازیکن باید برای تور پیش فصل به یونایتد بازگردد و باید برای حضور در ترکیب اصلی سال بعد رقابت کند اسکولز معتقد است لینگارد به موفقیت دست پیدا خواهد کرد و ورود فن خال می تواند نقش به سزایی در پیشرفت این بازیکن داشته باشد.

اسکولز به Paddy Power گفت:”جسی در حال حاضر از حضور در ترکیب یونایتد دور می باشد اما من فکر می کنم او در یونایتد آینده ای بسیار روشن و درخشان خواهد داشت و سرمربی جدید یونایتد با اعتقاد به جوانان می تواند جسی را به بازیکن بزرگی تبدیل کند.”

“من فکر می کنم او با کمی تلاش و حتی شانس در ترکیب فصل آینده منچستر یونایتد حضور داشته باشد و بازی های بسیاری را برای این تیم به انجام برساند.”

۰ Comments