جایگزین مسیر

جونز: درس های زیادی از ویدیچ آموختم

by | اردیبهشت , ۹ , ۱۳۹۳

فیل جونز اذعان می کند که هم تیمی او در منچستریونایتد, نمانیا ویدیچ تاثیر بسیار زیادی روی بازی او داشته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ویدیچ کاپیتان فعلی شیاطین سرخ در پایان فصل از یونایتد جدا خواهد شد و به اینترمیلان ملحق خواهد شد. پس از جدایی ویدیچ, نوبت به بازیکنان جوان باشگاه می رسد تا جای این بازیکن باتجربه را پر کنند.

جونز در مدتی که کنار ویدیچ بازی کرده است, درس های زیادی از این مدافع کهنه کار صرب آموخته است و در بازی یونایتد برابر نورویچ نیز در کنار ریو فردیناند و ویدیچ در دفاع راست یونایتد بازی کرد.

فیل جونز در مصاحبه ای که با مجله باشگاه داشته است, درباره درس هایی که از ویدیچ آموخته است, این چنین می گوید:

او از هر لحاظ بی نظیر است. از ارتباط کلامی اش با دیگر بازیکنان گرفته تا پاس هایش, تکل هایی که می زند و ضربات سری که دارد, او ویژگی های بی نظیر زیادی دارد.

شما در تمرینات هر روز چیزی از او یاد می گیرد, حتی اگر او چیزی هم نگوید, شما تنها باید بازی او را ببینید و یاد بگیرید. او تاثیر شگرفی روی دوران حرفه ای من به عنوان بازیکن در یونایتد گذاشته است و واقعا کمک بسیاری به من در این راهی که پشت سر گذاشته ام, کرده است. من به او خیلی بدهکارم و به خاطر تمام کارهایی که برای من انجام داده است از او سپاسگذارم.

به نظر این مدافع جوان تیم ملی انگلستان, نکته کلیدی برای موفقیت برای کسی که در خط دفاع بازی می کند, ثبات و تداوم می باشد.

عناصر مختلفی اینجا صدق می کند. البته ارتباط با دیگر بازیکنان و تمرکز روی بازی, مهم است اما من فکر می کنم شما در مقام یک مدافع همیشه می خواهید که با یک ترکیب 4 نفره دفاعی بازی کنید. این مسئله به همه بازیکنان در خط دفاع کمک می کند و چنین نکته کلیدی در فصل جاری به دلیل مصدومیت های بازیکنان برای ما به سختی به وقوع پیوسته است. ما همه تنها می خواهیم که از لحاظ دفاعی و در مقام یک تیم به طور کامل بهتر بشویم.

۰ Comments