جایگزین مسیر

جونز: ما آماده فصل جدید هستیم

by | مرداد , ۷ , ۱۳۹۲

فیل جونز پس از هیجانی که از تمرینات تحت هدایت رئس جدید دیوید مویس به دست آورده، آماده فصل جدید است.

شیاطین سرخ سه هفته اخیر را در تور پیش فصل گذرانده اند و جونز معتقد است آنها برای بازگشت به کشور و مسابقه جام خیریه با ویگان در روز 11 آگوست کاملا آماده شده اند.

“ما حدود 4-5 هفته را در کنار هم سپری کرده ایم و جلسات تمرینی بسیار خوبی داشته ایم. مویس چیزهایی را که در تمرینات و بازی ها از ما می خواهد می گوید و ما آنها را در زمین پیاده می کنیم. ما برای شروع فصل جدید و جنگیدن آماده ایم. بیشتر بازیکنان هیجان زده هستند.”

جونز از بودن در تور لذت می برد و همچنین در همین دور روز تحت تاثیر هنگ کنگ قرار گرفته است: “اینجا فوق العاده است. همه بچه ها از اینجا لذت می برند. ما یک کانون هواداری بزرگ در اینجا داریم و می خواهیم عملکرد خوبی در بازی دوشنبه شب داشته باشیم. من از تور لذت برده ام. ما به کشورهای مختلفی رفتیم و جاهای زیادی را دیده ایم.”

مویس اخیرا نگرانی هایش را از نامطلوب بودن زمین مسابقه دوشنبه شب ابراز کرده است. جونز در این باره می گوید: “نیازی به نگرانی درباره زمین بازی نیست. ما هر هفته در زمین های مختلفی بازی می کنیم و با زمین های زیادی آشنایی داریم. مهم نیست در چه زمینی بازی می کنیم. ما آماده ایم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.”

۰ Comments