جایگزین مسیر

جونز: هواداران حق دارند ما را “هو” کنند

by | اردیبهشت , ۱۵ , ۱۳۹۳

فیل جونز اعتراف می کند که هواداران منچستریونایتد حق دارند تا پس از شکست 1 بر 0 خانگی برابر ساندرلند تیم را “هو” کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هواداران یونایتد پس از انتصاب رایان گیگز, فکر می کردند تا پایان فصل شکست دیگری را نخواهند دید اما عصر شنبه یونایتد با هدایت مربی ولزی نیز تن به شکست داد.

هواداران 10 دقیقه مانده به پایان بازی اعتراض خود را نشان دادند و برخی از آنها هنگامی که بازیکن ها به رختکن می رفتند, آنها را “هو” کردند.

جونز هنگامی که از او درباره این حرکت هواداران سوال شد, گفت:

البته, آنها این حق را دارند تا چنین کاری انجام دهند.

شما می توانید کاملا این مسئله را درک کنید. آنها فصل سختی داشتند. قبول این مسئله برای آنها آسان نبوده است, بخصوص در اینجا یعنی الدترافورد.

این داستان ما در فصل جاری بوده است, مگه نه؟ شما یک بازی پیروز می شوید, اما نمی توانید این روند را در بازی بعدی ادامه دهید. این اتفاق ناراحت کننده ای است.

فصل گذشته شیاطین سرخ سه شکست خانگی در لیگ داشتند, آماری که ضعیف ترین عملکرد یونایتد در بازی های خانگی بود.

اما آنها فصل جاری عملکرد بسیار بدتری نسبت به فصل گذاشته داشتند. شیاطین سرخ تحت هدایت دیوید مویز و رایان گیگز در فصل جاری 7 بار در خانه تن به شکست داده اند.

این بدترین رکورد یونایتد در بازی های خانگی از فصل 1973/74 به این سو محسوب می شود. یونایتد در آن فصل با این تعداد شکست خانگی به دسته پایین تر سقوط کرده بود.

جونز اذعان دارد که او و هم تیمی هایش نمی توانند اجازه بدهند تا چنین رکورد ناراحت کننده ای در بازی های خانگی فصل بعد نیز تکرار شود.

ما با احتساب نتایج بازی های خارج از خانه در صدر لیگ قرار داشتیم, اما عملکرد ما در خانه بنا بر هر دلیلی که دارد, خوب نبوده است.

همه چیز به ما بستگی دارد تا فصل آینده وارد زمین بشویم و عملکرد خوبی داشته باشیم و روی این مسئله کار کنیم.

بازی بعدی شیاطین سرخ در لیگ از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود. شیاطین سرخ برای آخرین بار در فصل جاری در خانه بازی خواهند کرد و این دیدار به نوعی آخرین بازی است که نمانیا ویدیچ با پیراهن منچستریونایتد در الدترافورد انجام خواهد داد. ریو فردیناند و پاتریس اورا نیز در پایان فصل دیگر قراردادی با یونایتد نخواهند داشت و آینده این دو بازیکن نیز به دلیل مشخص نبودن سرمربی بعدی یونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

شاید بازی سه شنبه شب برای برخی از بازیکنان یونایتد, آخرین دیداری باشد که آنها با پیراهن یونایتد در الدترافورد به میدان می روند.

حتی گفته می شود بازی سه شنبه شب احتمالا هواداران برای آخرین بار رایان گیگز را در ترکیب یونایتد خواهند دید, زیرا شاید این اسطوره شیاطین سرخ جایی در تفکرات فن خال نداشته باشد.

تمام این مسائل باعث می شود تا اهمیت این دیدار بیش از پیش باشد. جدا از این مسائل جونز نیز می خواهد تیم با قدرت فصل را به پایان برساند.

ما نمی توانیم اجازه بدهیم که لیگ برای ما در چنین شرایطی به پایان برسد.

ما باید دوباره خودمان را بالا بکشیم و این بازی را به خاطر هواداران پیروز شویم.

۰ Comments