جایگزین مسیر

جیل: بدون شک باشگاه قرارداد رونی را تمدید می کند

by | شهریور , ۳۱ , ۱۳۹۲

دیوید جیل می گوید که اگر وین رونی فرم فعلی خود را در فصل جاری ادامه دهد, “بدون شک” باشگاه به او قرارداد جدیدی را پیشنهاد خواهد کرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدیر سابق اجرایی باشگاه یونایتد که اکنون عضو هیات مدیره باشگاه می باشد, در مصاحبه ای با رادیو بی یی سی تاکید کرد که یونایتد هرگز رونی را به رقیب سنتی خود نمی فروشد, باشگاه چلسی در تابستان امسال چندین پیشنهاد برای خرید این مهاجم انگلیسی ارائه کرد اما یونایتد تمام این پیشنهادات را رد کرد.

قرارداد کنونی رونی در پایان فصل آینده به اتمام می رسد و تعجب آور نیست که شنیده می شود باشگاه یونایتد با توجه به عملکرد او به این بازیکن قرارداد جدیدی را در سال جاری پیشنهاد می دهد.

رونی با 2 گل در 3 مسابقه در بهترین فرم خود در طول 12 ماه گذشته قرار دارد و امروز به همراه هم تیمی های خود به مصاف رقیب همشهری منچسترسیتی می روند.

دیوید جیل در این مصاحبه گفت: اگر رونی این فرمی را که در ابتدای فصل داشته, در ادامه فصل نیز به نمایش بگذارد, بدون شک باشگاه قرارداد جدیدی را به رونی پیشنهاد می کند.

این بازیکن 27 ساله قرارداد کنونی خود را در سال 2010 منعقد کرد, زمانی که گفته می شد این بازیکن شیاطین سرخ را ترک خواهد کرد, او با این قرارداد جزء معدود بازیکنان یونایتد قرار گرفت که حقوق بالایی دریافت می کنند. اکنون این قرارداد سال آینده به پایان می رسد و باشگاه یونایتد تمایل دارد تا از آینده این بازیکن در باشگاه اطمینان کسب کند.

اگر رونی قرارداد جدید را نپذیرد این خطر وجود دارد که این بازیکن سال آینده به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند, مسئله ای که باشگاه منچستریونایتد به شدت تلاش می کند تا جلوی آن را بگیرد.

۰ Comments