جایگزین مسیر

حضور راشفورد بر روی کاور بازی PES 2021

by | شهریور , ۳ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – مارکوس راشفورد مهاجم جوان شیاطین سرخ یکی از چهار بازیکنی خواهد بود که بر روی کاور جدیدترین نسخه بازی Pro Evolution Soccer ساخته شرکت کونامی حضور خواهد داشت که به صورت نسخه بروز رسانی شده PES 20 منتشر میشود.

مهاجم ملی پوش تیم ملی انگلستان از جمله ۴ بازیکنی است که برای تبلیغ این بازی محبوب بر روی کاور آن حضور دارد. راشفورد در کنار بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی و همچنین آلفونسو بازیکن جوان بایرن مونیخ که به تازگی موفق به قهرمانی با این تیم در چمپیونز لیگ شد، کاور این بازی را تشکیل میدهند.

حضور این بازیکن به عنوان یکی از نماد های تبلیغاتی شرکت کونامی، نشان از محبوبیت این راشفورد در فوتبال است. شماره ۱۰ منچستریونایتد در  فصل ۲۰۱۹/۲۰، ۲۲ گل در تمام رقابت ها برای این تیم به ثمر رساند. این درحالی است وی قسمت زیادی از فصل را به دلیل مصدومیت کمر از دست داده بود.

همچنین به علت سالگرد تولد ۲۵ سالگی این فرانچایز، کونامی در نظر دارد نسخه ای رسمی از بازی PES 2021 را منتشر کند که مخصوص منچستریونایتد است. این نسخه شامل آیتم های مختلفی است که ویژه یونایتد است. همچنین گیمر ها میتوانند بهترین بازسازی که از ورزشگاه الدترافورد در یک بازی ویدیویی انجام شده است را شاهد باشند و از تئاتر رویاهایی با جزئیات کامل لذت ببرند.

بازی PES 2021 به صورت یک نسخه بروز رسانی شده در تاریخ ۱۵ سپتامبر برای PS4 ، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

۰ Comments