جایگزین مسیر

حضور رونی و غیبت فالکائو برابر سیتی

by | آبان , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:

لوییس فن در مصاحبه مطبوعاتی خود پیش از دربی حساس روز یکشنبه برابر منچستر سیتی حضور رونی را در بازی تایید کرد.

وین رونی در دیدار حساس برابر منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد حاضر خواهد بود اما فالکائو برای دومین بازی پیاپی این بار نیز نمی تواند شیاطین سرخ را همراهی کند.

همچنین آنتونیو والنسیا نیز از بند مصدومیت رها شده و می تواند بازی کند، علاوه بر این ها شانس ماروونه فلینی برای بازی کردن نیز بسیار زیاد به نظر می رسد.

فن خال طی مصاحبه خود گفت:

رونی مصدوم نبوده و نیست. رسانه ها چیز هایی گفتند اما او هرگز مصدوم نبوده. شاید کفش هایش برایش خیلی تنگ بودند! این موضوع امکان پذیر است، اما وین مصدوم نیست. او بازی خواهد کرد، رونی کاپیتان من است. این همه چیزی است که می توانم به شما بگویم. فالکائو هنوز مصدوم است. شنیده ام که رونی گل های زیادی در برابر منچستر سیتی به ثمر رسانده، بیشتر از هر بازیکن دیگری. من این موضوع را برای دادن روحیه به او گفتم اما رونی نیازی به این مسائل ندارد. بسیار خوشحالم که او می تواند بازی کند و حتما بازی خواهد کرد.

فن خال در پایان صحبت هایش به فلینی اشاره کرد:

او در بازی گذشته بسیار اثر گذار بود و تاثیر زیادی نیز در گلی که به ثمر رسید، داشت. او در چند بازی اخیر خوب کار کرده است. فلینی مصدومیت های زیادی داشته اما زمانی که سالم باشد، به او بازی خواهم داد. او باید به همین روند ادامه دهد زیرا من از بابت عملکردش بسیار خوشحال هستم.

۰ Comments