جایگزین مسیر

حضور فلینی و خطر نیمکت نشین شدن کلورلی

by | شهریور , ۲۱ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تام کلورلی از یک شروع با شیاطین سرخ لذت میبرد. او در هر 4 بازی ابتدایی برای یونایتد به میدان رفت از جمله پیروزی مقابل ویگان در جام خیریه.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز ترجیح میداد زوج مایکل کریک را از بین اندرسون و کلورلی ، کلورلی انتخاب کند و او را در میانه میدان به کار گیرد اما با ورود مروانه فلینی این اوضاع تغییر میکند.

با این که این بازیکن بلژیکی دیر به تیم اضافه شد اما همواره یکی از اهداف نقل و انتقلات منچستریونایتد در این فصل بود و طرفداران منچستر بی صبرانه منتظر دیدن مروانه فلینی در این تیم هستند. بازیکنی که بعد از سال 2007 اولین هافبکی است که شیاطین سرخ او را به خدمت گرفت.

بالاخره به عنوان هافبک یونایتد میتواند در ترکیب حضور پیدا کند.چیزی که یونایتد مدت هاست به اون نیاز دارد.اما اگر مویز به دنبال اضافه کردن یک زوج به خط هافبک یونایتد بود کلورلی خودشو در معرض حذف شدن میدید و احتمال فلوپ شدن وی وجود داشت.

هرچقدر هم که تام این سبک بازی رو دوست داشته باشه این مویز هست که دوست دارد با دو هافبک بازی کند.بهترین اجراهای تام کلورلی برای شیاطین به ترکیب الماس برمیگردد.که بهترین بازی خود را به نمایش میگذاشت.با حرکت ها سریع و پاس های کوتاه و سرعتی خود ، بازی خود را به تیم تحمیل میکرد.

اما بعید است مویز از ترکیب الماس استفاده کند ؛ بی شک اولین انتخاب وی برای زوج کریک ، فلینی خواهد بود.بنابراین کلورلی برای حضور در ترکیب باید مبارزه کند و نمایش خوبی از خود به جای بگذارد.

کلورلی میتواند خودش را به مویز اثبات کند و جای خود را در ترکیب فیکس پیدا کند.اما مویز 5 سال با فلینی کار کرده است و کاملا با ویژگی های وی آشنا است و سبک بازی وی را میشناسد.سال اول مویز در تیم بی شک دشوار خواهد بود.

کلورلی بازیکنی است که طرفداران را به دو قطب موافق و مخالف خودش تبدیل کرده است ؛ بسیاری عقیده دارند او بازیکنی فراتر از یک ملی پوش می شود و خیلی ها نیز عقیده دارن او بازیکن متوسطی می ماند.به هر حال با ورود فلینی به خود تام بستگی دارد که یک نیمکت نشین ثابت شود یا جایخ ود را در ترکیب پیدا کند.

با تشکر از شهاب زمانی برای کمک در ترجمه مقاله.

۰ Comments