جایگزین مسیر

حضور مارسیال و عدم حضور پوگبا در لیست دیدیه دشان

by | شهریور , ۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – آنتونی مارسیال مهاجم منچستریونایتد برای بازی های لیگ ملت های اروپا به تیم ملی فرانسه دعوت شده است ولی پل پوگبا به دلیل این که تست کرونا وی مثبت اعلام شده، در لیست دشان حضور ندارد.

قهرمان جهان در روزهای ۵ و ۸ سپتامبر به ترتیب در مقابل سوئد و کرواسی قرار خواهد گرفت. این سه تیم در کنار تیم ملی پرتغال در گروه C مسابقات به رقابت میپردازند.

مارسیال پس از این که برای اولین بار از مارچ ۲۰۱۸ به تیم ملی دعوت شده است، شانس این را دارد که در هر دو بازی برای فرانسه به میدان رود. به علت حضور بازیکنان شاخص و رقابت شدیدی که در خط حمله تیم ملی فرانسه وجود دارد، معمولا مارسیال زیر سایه دیگران بوده است ولی فرم فصل گذشته وی، دیدیه دشان، سرمربی فرانسه را قانع کرد که دیگر نمیتوان از نام او به راحتی عبور کند و او را برای این مسابقات دعوت کرد.

در ۹ بازی پس از بازگشت دوران توقف لیگ، مارسیال توانست ۶ گل و ۴ پاس گل به ثمر رساند و پشت سر هم در ماه های ژوئن و جولای نامزد بهترین بازیکن ماه لیگ برتر شود. این بازیکن در دیگر مسابقات و با گرفتن پنالتی هایی در نیمه نهایی جام حذفی مقابل چلسی و یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل کپنهاگن موثر ظاهر شد. همچنین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در مقابل لاسک موفق به گلزنی شده بود.

با این حال پل پوگبا هافبک شیاطین سرخ به علت این که تست کرونا وی مثبت اعلام شد از لیست دیدیه دشان کنار گذاشته شد و ادواردو کاماوینگا هافبک تیم رن فرانسه جانشینش شد. همگی در باشگاه منچستریونایتد آرزو میکنند که پوگبا قبل از شروع فصل پیش رو سریع بهبود یابد.

۰ Comments