جایگزین مسیر

حضور کریک و ولبک در پیروزی منچستر مقابل نوریچ

by | دی , ۸ , ۱۳۹۲

مایکل کریک پس از پیروزی 0-1 شیاطین سرخ در مقابل آرسنال که در اوایل نوامبر برگزار شده بود، دیشب به میدان رفت.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:هافبک منچستریونایتد در پیروزی کمرنگ تیمش مقابل نورویچ سیتی دوباره به بازی برگشت. در حالی که مویس و تیمش کمبود تواناییهای چنین بازیکنی را در مرکز زمین احساس می کردند. این بازیکن سابق تاتنهام هم اکنون یک بازیکن کلیدی برای سرعت بخشیدن به بازی محسوب می شود.
در غیاب کریک، یونایتد فقط 2 بازی در پرمیرلیگ را با پیروزی پشت سر گذاشت. البته تا قبل از بازی مقابل هال سیتی که آنها به بازی برگشتند. و تنها در یک بازی از سه بازی خانگی پیروز شدند. باخت به اورتون و نیوکاسل نشان داد تیم دچار ضعف هایی در جناحین است.
اگرچه یونایتد در نیمه ی اول فشار زیادی را از جانب نورویچ تحمل می کرد ولی کریک دفاع تیم را به خوبی پوشش داد و هنگامی که توپ به قهرمان انگلستان می رسید، کریک به تنهایی نقش غیر قابل انکاری در حفظ مالکیت توپ داشت.  90 درصد از پاسهای این هافبک 32 ساله درست به مقصد رسید. منچستریونایتد این برد را مدیون گل دنی ولبک است.
کسب دو پیروزی در مدت سه روز، فرم خوب و قابل قبول ولبک و بازگشت مایکل کریک، فاکتورهای مثبت و مهمی برای رئیس محسوب می شود هرچند همچنان تعدادی از بازیکنان کلیدی در مصدومیت به سر می برند. یا هنوز آماده نیستند. مویس گفت :
” دنی ولبک در فصل گذشته چندان موفق به گلزنی نشد، اما اکنون به نظر می رسد همیشه قادر به انجام این کار هست. امروز وقتی به بازی آمد همه چیز را تغییر داد.”

۰ Comments