جایگزین مسیر

حمایت گیگز از شاگردانش پس از بازی امروز

by | اردیبهشت , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-سرمربی موقت منچستر یونایتد رایان گیگز پس از بازی امروز  تماشاگران و بازیکنان منچستر یونایتد را مورد تحسین قرار داد.

منچستر یونایتد در آخرین بازی خود در برابر ساوتهمتون قرار گرفت در این بازی ساوتهمتون پس از گل ریکی لمبرت به برتری دست یافت اما در نیمه دوم با ضربه عالی خوان ماتا از روی ضربه آزاد منچستر یونایتد بازی را به تساوی کشاند و بازی نیز با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

بعد از بازی رایان گیگز مربی یونایتد تماشاگران را تسحین کرد و راهی که آنها از منچستر به جنوب آمده بودند و تشویق های آنها رایان را خوشحال کرد و احساس غرور به رایان دست داد که بازیکنانش نیز در این بازی با تمام وجود به بازی خود پرداختند.

گیگز به MUTV گفت:ما در نیمه اول بسیار نا امید کننده ظاهر شدیم اما در نیمه دوم شرایط برای ما فرق کرد بازیکنان و تماشاگران فوق العاده بودند و من نمی خواهم نیمه اول بد آنها را به یاد بیاوردم چون در نیمه دوم بسیار عالی کار کردند اما ما به آنجا رفته بودیم که بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم من امروز واقعا به بازیکنانم افتخار می کنم.

تماشاگران تمام فصل ما را مورد حمایت قرار دادند و امروز نیز شاهد آن بودیم آنها هرگز سکوت نمی کنند از طرف کارکنان و بازیکنان من می خواهم از تمام تماشاگران تشکر کنم.آنها در این فصل بسیار درخشان ظاهر شدند واقعا خوش شانس هستیم که این تماشاگران را داریم و پیروز واقعی آنها هستند اما در این فصل بسیار بد نتیجه گرفتیم این فصل فصل ما نبود همانطور که گفتم ما سال بعد بهتر و قدرتمند تر بازمی گردیم.

رایان گیگز درباره آخرین حضور ویدیچ در منچستر یونایتد و همچنین ضربه بد لمبرت به کاپیتان صحبت هایی را انجام داد.

او اضافه کرد:من فکر کردم آرنج لمبرت به نمانیا او را دچار مصدویت شدیدی کند.من نمی دانم آن ضربه به ویدیچ عمدی یا غیر عمدی بوده است اما فکر می کنم آن ضربه خطا بود من فکر می کردم او دیگر نمی تواند به بازی ادامه دهد اما باز او نشان داد که یک دفاع واقعی می باشد اما من فکر می کنم آن اتفاق در جای دیگر از زمین اتفاق می افتاد میشد آن ضربه را خطای شدید اعلام کرد اما او به زمین برگشت و به بازی خود ادامه داد و این ضربه واقعا اعتبار بازیکن خطا کار را در آینده کم می کند.

ضربه خوان و گل او واقعا زیبا بود او عالی است و ضربات او مثال نزدنی می باشد او شیوه خاص خود را دارد او در زمین تمرینی به خوبی ضربات ایستگاهی را تمرین می کند پس این گل تصادفی و اتفاقی نمی تواند باشد این تنها کار و کوشش سخت می خواهد.

۰ Comments