جایگزین مسیر

حیرت زدگی یانگ از فرم بسیار خوب والنسیا

by | شهریور , ۲۳ , ۱۳۹۱


اشلی یانگ آخرین یونایتدی میباشد که  انتونیو والنسیا را تحسین میکند،و اظهار میکند که همتیمیش ‘تمام عیار ‘ است
.

یانگ،که امیدوار است که برای بازی روز شنبه برابر ویگان از مصدومیت زانو رهایی پیدا کند و باز گردد،از اینکه این بازیکن اکوادوری جایزه دوگانه یونایتد بعنوان بازیکن سال در فصل 12/2011 را از ان خود کرد و انتخاب شد متعجب نیست.

وقتی از سوی Inside United از وی پرسیده شد که چه چیزی والنسیا را به این حد مؤثر و کار آمد کرده،یانگ گفت:”فصل پیش او همه چیز تمام بود.”

“او حمله میکند،دفاع میکند،او توانایی شوت زنی دارد،میتواند سانتر کند،میتواند پاس دهد…او همه چیز تمام است و به  همین خاطر است که در پایان فصل گذشته تمام جوایز را جمع و از ان خود کرد.به همین دلیل است که بازیکنان و هواداران به او راًی دادند.”

“او بازیکنی فوق العاده برای همبازی شدن است.انتونیو،مثل هر بازیکن دیگری،میداند که چطور  مراقب خود باشد-او میداند که چه چیزی بخورد،بیاشامد و او با مربیان امادگی جسمانیمان بطور نزدیک کار میکند.”

والنسیا،که با تیم سابقش برای پنجمین بار اگر در بازی پیش رو و روز شنبه بازی کند روبرو خواهد شد،همچنین از سوی مربیش مورد تمجید قرار گرفت.

“انتونیو همیشه خیلی حرفه ای است و انسانی عالی میباشد.برای او خیلی خوشحالم. او  از ان دسته بازیکنانی است که بطور مداوم  رشد میکند.بدون شک،بهترین  جایگاهش در پست بال راست میباشد-او انجا فوق العاده است.”

۰ Comments