جایگزین مسیر

خاطرات بازیکنان یونایتد از اولین پیراهن باشگاهی که داشته اند

by | تیر , ۲۱ , ۱۳۹۳

در این پست از برخی بازیکنان یونایتد درباره اولین پیراهن باشگاهی که اولین بار به تن کرده اند, پرسیده ایم.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هرکسی بدون شک اولین پیراهن تیمی را که بر تن کرده است, بیاد می آورد. اما آیا شما می دانید بازیکنان #منچستریونایتد در گذشته برای اولین بار پیراهن چه تیمی را به تن کرده اند؟ سایت رسمی باشگاه از برخی بازیکنان یونایتد در زمان عکس برداری از پیراهن جدید شیاطین سرخ این پرسش را مطرح کرده است.

مایکل کریک: به احتمال زیاد پیراهن نیوکاسل بود که پدرم برای من خرید. آنها از آن زمان به بعد بارها این پیراهن را عوض کردند, از آن زمان ها که نیوکاسل پیراهن های بزرگ و گشادی داشت, مدت زیادی نگذشته است. همینطور خیلی سنگین بودند! اما حالا برای تولید پیراهن ها تحقیقات و تفکر بسیار زیادی بکار گرفته می شود. این پیراهن های جدید بدن شما را خشک نگه می دارد و تا جایی که امکان دارد سایز بدن شما است.

چیچاریتو: سخت است که بیاد بیاورم, اما فکر کنم پیراهن یکی از باشگاه های قدیمی بود که من در آنجا در مکزیک بازی می کردم, فکر کنم چیواس گوادالاخارا بود. دقیق نمی دانم که پدرم آن پیراهن را برای من خریده بود یا از بازیکن دیگری گرفته بود.

کریس اسمالینگ: فکر کنم پیراهن تیم ملی انگلستان بود که مادرم برای من در روز کریسمس خریده بود. من هنوز آن را دارم. اسم هیچ کسی روی پیراهن نبود, برادرم روی هر دو نام “اسمالینگ” را حک کرد.

جانی اوانز: اولین پیراهنی که از یونایتد داشتم که دکمه کوچکی روی آن قرار داشت. من فکر می کنم یقه سیاهی داشت, اما به شکل نامرئی طرح ورزشگاه روی آن قرار داشت – این پیراهن, اولین پیراهنی بود که من داشتم. من عاشق آن بودم.

فیل جونز: احتمالا یکی از پیراهن های قدیمی خارج از خانه بلکبرن راورز بود, آن پیراهنی که طلایی رنگ بود و در بین سال های 1998 تا 2000 پیراهن بلکبرن بود. اسم من نیز پشت پیراهن حک شده بود.

اشلی یانگ: متاسفانه پیراهن آرسنال بود! یان رایت قهرمان دوران جوانی من بود, به خاطر او این پیراهن را گرفتم.

 

۰ Comments