جایگزین مسیر

خبرهای خوش در ارتباط با مصدومان تیم

by | آذر , ۳ , ۱۳۹۲

در آستانه بازی حساس برابر کاردیف و بایرلورکوزن, خبرهای خوبی در ارتباط با مصدومان تیم از اردوی شیاطین سرخ شنیده می شود.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به نقل از دیلی استار, دیوید مویز می تواند از سه بازیکن کلیدی خود در بازی برابر کاردیف استفاده کند.

رابین فان پرسی به احتمال زیاد پس از مصدومیتی که باعث شد بازی های تیم ملی هلند را در هفته گذشته ازدست بدهد, دوباره به تیم برمی گردد, نمانیا ویدیچ نیز می تواند از ابتدا برای شیاطین سرخ به میدان برود.

او در بازی برابر آرسنال در نبردی هوایی دچار ضربه مغزی شده بود و به بیمارستان منتقل شده بود. اما اکنون با بهبودی از این مصدومیت می تواند شیاطین سرخ را در سفر به ولز همراهی کند.

باید دید پس از بازگشت به تمرینات آیا دیوید مویز از این بازیکن در ترکیب اولیه برابر کاردیف سیتی استفاده خواهد کرد یا نه.

مویز قبلا هم درباره وضعیت ماروان فلاینی و مصدومیت مچ دست او صحبت کرده بود و نگرانی خود درباره بازی کردن این هافبک بلژیکی با محافظ دست را ابراز کرده بود, اما با تمام این اوصاف به نظر این بازیکن هنوز تحت عمل جراحی قرار نخواهد گرفت و می تواند در خط هافبک یونایتد بازی کند.

همچنین به دلیل اینکه ماروان فلاینی نمی تواند در بازی برابر بایرلورکوزن به دلیل محرومیت(دریافت کارت قرمز در بازی قبلی تیم برابر سوسیداد) بازی کند, به احتمال زیاد در بازی برابر کاردیف از ابتدا در ترکیب حضور خواهد داشت.

دیوید مویز همچنین تایید کرده است که دنی ولبک تحت عمل جراحی قرار نخواهد گرفت و این بازیکن برای مدت طولانی از ترکیب دور نخواهد شد.

این بازیکن 22 ساله چند هفته ای است که به دلیل مصدومیت نمی تواند برای تیم اصلی بازی کند و چندی قبل خبر رسید که این بازیکن تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و 6 هفته نمی تواند برای یونایتد بازی کند.

با این حال مویز اکنون می گوید ولبک به تمرینات برگشته است و دلیل غیبت این بازیکن در بازی های گذشته اجتناب از بدتر شدن مصدومیت این بازیکن بوده است.

مویز به خبرنگاران, هنگامی که از او درباره عمل جراحی ولبک سوال شد, گفت: عملی در کار نیست.

“او به تمرینات برگشته است. کمی نگرانی(درباره مصدومیت او) وجود داشت. او تلاش بسیاری کرده است تا عضلات دور زانو خود را قوی تر کند و می خواهد اطمینان حاصل کند که می تواند از بروز این مصدومیت جلوگیری کند. این کار ما بیشتر از هر چیز دیگری به خاطر جلوگیری از بدتر شدن مصدومیت او بود.”

این خبر خوبی برای ولبک و یونایتد می باشد, این مهاجم جوان انگلیسی فصل اخیر رقابت های لیگ برتر را بسیار خوب شروع کرد اما در ادامه نتوانست این روند را حفظ کند تا این لحظه که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی فاصله گرفته است.

خوشبختانه ولبک می تواند کم کم به تیم برگردد و در 9 بازی که یونایتد در عرض یک ماه دارد کمک بسیاری به تیم کند. مویز نیاز دارد که در این بازی ها گزینه های زیادی را در اختیار داشته باشد.

۰ Comments