جایگزین مسیر

خبر فوری : دیوید گیل در ماه ژوئن کنار خواهد رفت

by | اسفند , ۲ , ۱۳۹۱

دیوید گیل مدیر اجرایی منچستر یونایتد اعلام کرده است که در ماه ژوئن امسال از پست خود در باشگاه کنار خواهد رفت و اد وودوارد که نایب رئیس قسمت اجرایی باشگاه است، جانشین او خواهد شد.

گیل 55 ساله در فوریه 1997 به عنوان مدیر مالی باشگاه منصوب شد و در سپتامبر 2003 به عنوان مدیر اجرایی باشگاه مشغول به فعالیت شد.اگر چه او به عنوان عضو هیت مدیره باشگاه باقی خواهد ماند.

گیل به عنوان نامزد FA در انتخابات آینده کمیته اجرایی یوفا در سال 2013 انتخاب شده است و اذعان می کند که ” تصمیم ترک باشگاهی که در آن تجربیات زیادی دارد، بسیار دشوار است و مانند جدا شدن در اوج است. ”

او به وب سایت رسمی باشگاه گفت: ” این (برای من) بزرگترین امتیاز بوده است که برای 16 سال فوق العاده به منچستر یونایتد خدمت کنم که در 10 سال آخر به عنوان مدیر اجرایی باشگاه فعالیت کرده ام. من در کنار بهترین مربی تاریخ کار کرده ام و بخشی از باشگاهی بوده ام که به نظر من بهترین باشگاه بهترین ورزش جهان بوده است. ”

” این یک تصمیم بسیار سخت بوده است چرا که من عاشق این باشگاه بوده ام و همانطور که بنرهای هواداران می گوید، ‘این بیش از یک دین است.’ من لحظه هایی باور نکردنی را تجربه کردم مانند سه گانه در سال 1999 و قهرمانی در لیگ  و لیگ قهرمانان در سال 2008 و همین طور (لحظات) تلخی مانند از دست دادن عنوان قهرمانی در آخرین بازی فصل در سال گذشته، اما این چیزی است که باعث می شود این باشگاه و این ورزش الزام آور باشد. ”

” با این حال، من همواره از این واقعیت آگاه هستم که به عنوان یک عضو از کارکنان، همیشه فقط یک نگهبان موقت این موسسه ی شگفت انگیزی هستم. دیدگاه من این است که هر کار تجاری نیاز به مدیریت جدید و ایده های نو دارد و پس از 10 سال (فعالیت به عنوان مدیر اجرایی باشگاه) معتقدم که اکنون (زمان) مناسبی است که شخص دیگری این سمت را بر عهده گیرد. ”

” می خواهم از خانواده ی گلیزر و مدیران همکار برای تمام حمایتهایشان در طول این سال ها تشکر کنم. ”

سر الکس فرگوسن می گوید که او امیدوار است که بتواند گیل را متقاعد کند که بماند و برای رئیس شخصا این یک ” خسارت بزرگ ” خواهد بود.

رئیس به وب سایت رسمی باشگاه گفت : ” البته ما تا به حال یک میلیون استدلال داریم که دیوید یک مدیر اجرایی عالی بوده است،  اما من همیشه از آنها لذت می برم زیرا من می دانم که دیوید دو ویژگی بزرگ دارد: او بی پرده بود و همیشه منچستر یونایتد برایش اولین مسئله بود. ”

” هیچ وقت اختلاف شخصی با او نداشتم، او همیشه بهترین ها را برای یونایتد می خواست، در مورد بازیکن، زمین تمرین و یا کارکنان ( او همیشه بهترین را برای یونایتد انتخاب می کرد.) ”

رئیس ادامه داد: ” کناره گیری او برای من یک ضایعه ی بزرگ است، اما این واقعیت است که ماندن او در هیئت مدیره من را تشویق می کند که آن دلیلی است که خروج او صمیمانه است، او معتقد است که وقت آن است که باشگاه به (جلو) حرکت کند. اگر من بتوانم راهی پیدا کنم که او را به ماندن متقاعد کنم دوست دارم آن را انجام دهم، اما او تصمیم خود را گرفته است و من به تصمیمش احترام می گذارم. ”


۰ Comments