جایگزین مسیر

خدیرا در لیست ون خال ؟

by | مرداد , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش منچسترایوینینگ نیوز و سایت گل منچستریونایتد بعد از صحبت های کارلو انجلوتی مبنی بر به توافق نرسیدن با خدیرا این بازیکن آلمانی را مد نظر دارد و باید با دیگر تیم انگلیسی یعنی آرسنال برای جذب این بازیکن رقابت کند.

سامی خدیرا پس از درخشش در جام جهانی 2010 راهی رئال مادرید شد و نمایش های خوبی داشت اما با خرید مودریچ و تونی کروس و مصدومیت طولانی مدت خودش به نظر می آید در رئال جایی جز نیمکت نداشته باشد و سران رئال به همین دلیل با افزایش حقوق او موافقت نکردند.

خدیرا بعد از گذراندن دوران مصدومیتش مجددا خوب کار کرده است و نمایش های قابل قبولی در جام جهانی برزیل داشت و به نظر می آید او از برنابئو جدا خواهد شد.

منچسترایوینینگ نیوز مدعی شد هدف اصلی ون خال استروتمن می باشد و قصد دارد با توجه به نبود کریک تا اکتبر خدیرا را به خدمت بگیرد تا در نیم فصل استروتمن را هم جذب کند.

رسانه های اسپانیایی حتی مدعی شدند خدیرا از سوی باشگاه تهدید شده است که هر چه سریع تر یا قراردادش را با همان حقوق قبلی تمدید کند و یا از باشگاه برود و در غیر اینصورت جایی به جز نیمکت رئال نصیبش نخواهد شد.

انچلوتی روز گذشته درباره ی خدیرا گفت:

“او تنها یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و به تازگی یک آسیب دیدگی جدی را پشت سر گذراند.اما هنوز درخواست خروج نداده و باید دید در روزهای باقی مانده چه خواهد شد.”

با این شرایط باید خدیرا را به همراه دی ماریا بازیکنان مد نظر یونایتد برای خرید از رئال مادرید دانست.

۰ Comments