جایگزین مسیر

خرید هایی که ماندن وین رونی را قطعی میکند

by | دی , ۲۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – تو این مقاله میخوایم بهترین اهداف یونایتد رو بررسی کنیم.این مقاله تو سایت “بلیچر ریپورت” توسط “ایدان رینولدز” نوشته شده. قسمت امار کلیدی رو هم خودم از سایت “هو اسکورد” گرفتم و اضافه کردم.

.

.

.

.

.

.

به نظر میرسد که رونی تمدید قراردادش را به تاخیر انداخته است، احتمالا منتظر رسیدن تیمش به لیگ قهرمانان سال اینده است.اما سرمایه گذاری قابل توجه در ژانویه میتواند رونی را متقاعد کند که یونایتد مدعی جدی در چند سال اینده خواهد بود.

در ادامه نام سه بازیکن امده است که می توانند یونایتد را به بالای جدول هل بدهند و باشگاه را از ماندن رونی اسوده خاطر کنند.

11

آرتورو ویدال 26 ساله ، یوونتوس

احتمالش کم است، و یوونتوس تمام تلاشش را خواهد کرد تا هر یک پنی را از این معامله کسب کند، اما بازیکنی با کیفیت ارتور ویدال بلافاصله سطح تیم را ارتقا میدهد و یکبار دیگر شاهد تلاش تیم برای قهرمانی خواهیم بود .

یونایتد مصرانه به دنبال یک هافبک با کیفیت است؛ همانطور که در تابستان عملکرد فاجعه امیزشان مشهود بود و به خرید مارون فلینی منجر شد؛درحالی که ویدال در حال حاضر یکی از بهترین هافبک های جهان است.

میرور گزارش داده  که مویس اماده است تا برای تضمین خرید ویدال بانک بزند! و دستمزد او را بشدت افزایش دهد.

اما ویدال در دسامبر گذشته قرارداد جدید پنج ساله را با یوونتوس امضا کرده است و بدین ترتیب جدا کردن او از تورین کار بسیار عظیمی خواهد بود .

اگر مویس بتواند انجامش دهد،این می تواند یک حرکت قابل توجه باشد و به دنیا؛ و همچنین رونی؛ اثبات میکند که یونایتد قدرت خریدی که زیر نظر سر الکس فرگوسن به آن افتخار میکرد را حفظ کرده است.

امار کلیدی :

پست : هافبک مرکزی، هافبک دفاعی، مدافع مرکزی

21 بازی هافبک مرکزی،2 بازی تعویضی،1 بازی دفاع وسط در سیسیتم 3 دفاعه یووه.13 گل،4 پاس گل.4.5 تکل موفق در هر بازی،1.3 قطع ارتباط.نمره کسب شده کلی 7.78

22

کوکه 22 ساله ، اتلتیکو مادرید

شایعات پیرامون منچستر یونایتد و بازیکن اتلتیکو مادرید، کوکه تمامی ندارد و دیوید مویس حق دارد که این بازیکن 22 ساله را دنبال کند .

اخیرا توسط سایت گل گزارش شد که مویس نمایندگانش را به اسپانیا فرستاده تا با اتلتیکو مذاکره کنند ، که این نشان دهنده قصد جدی رئیس یونایتد در این معامله است .مجددا اما ، راه طولانی تا امضای قرارداد وجود دارد.

کوکه اخیرا قراردادی را با اتتیکو امضا کرده است که او را تا 2018 در مادرید نگه می دارد ،که به این معنی است که این انتقال احتمالی خرج زیادی را روی دست یونایتد می گذارد .

اتلتیکو هم اکنون از فصلی که می گذراند لذت می برد و درست مانند دیگر مدعیان جدی لالیگا عمل می کند .عملکرد فوق العاده انها هم مقابل بارسا و هم رئال نشانی از این ادعاست .سهمیه لیگ قهرمانان برای انها به نظر قطعی میرسد ،درحالیکه یونایتد نمی تواند چنین تضمینی بدهد .

جام جهانی چیزیست که بسیاری از بازیکنان به ان چشم دارند و کوکه هم چنین وضعیتی دارد  و مسلما تمام سعی اش را خواهد کرد تا جایی را در ترکیب اسپانیا برای خود پیدا کند ؛این انتقال قطعا از لحاظ مالی بسود او خواهد بود ولی هرگونه افت در فرمش در طی این انتقال، ممکن است همین شانس کم کوکه را نیز از بین ببرد .(مترجم : این بره جام جهانی بازی کنه قیمتش دوبل میشه!)

امار کلیدی :

پست : هافبک چپ،راست و مرکز؛تهاجمی و تدافعی .

12 بازی هافبک چپ،6 بازی هافبک راست،2 بازی مرکزی، 1 بازی تهاجمی،1 بازی تدافعی و 2 بازی هم تعویضی.4 گل و 9 پاس گل.2.1 پاس کلیدی،44.2 پاس در هر بازی،83 درصد دقت پاس.نمره کلی 7.48

333

مارکو رویس 24 ساله ، بروسیا دورتمند

مارکو رویس اخیرا راجع به تعهدش به دورتمند صحبت کرده بود ؛ ولی تاکید ویژه ای روی آن نداشت . به نقل از ESPN  این هافبک گفته بود :

((من یک قرارداد مشخص با دورتموند دارم و در اینجا خوشحالم .))

نکته اینجاست که نگفته است که هر پیشنهادی را رد خواهم کرد و فقط گفته که از بازی در دورتمند خوشحالم .این گفته چیزیست که در ها را به روی او نمی بندد و به نظر می رسد ارزشش را دارد که این انتقال را پیگیری کنیم .

قبلا توسط دیلی میل گزارش شده بود که این انتقال حدود 40 میلیون پوند برای مویس خرج خواهد داشت ، که معامله ای گران خواهد بود .با این وجود رویس خلاقیتی که یونایتد فاقد آن است را فراهم میکند و با همکاری با رونی میتواند حملاتی را ترتیب دهد که باید از آن ترسید .

امار کلیدی :

پست : وینگر چپ ، پشت محاجم

20 بازی وینگر چپ،1 بازی پشت مهاجم، 2 بازی تعویضی.10 گل و 6 پاس گل.3.2 شوت،2.8 پاس کلیدی،2.2 دریبل در هر بازی.نمره کلی 7.55

مویس علاقه ای به پرداخت مبلغ زیاد ندارد ،بخصوص بعد از واکنش هایی که در رابطه با خرید فلاینی صورت گرفت ؛اما اگر او واقعا متعهد به خرید بهترین های جهان است ، باید از نحوه رد و بدل کردن پول های هنگفت در تیم های چمپیونز لیگی سر درآورد .(مترجم : منظورش اینه که اینجا ،اونجا نیست! رقم ها بالاست)

این قطعا تمایل مویس و باشگاه را برای اوردن استعداد های برتر را نشان خواهد داد ،اما این قیمت ها ارزش واقعی این بازیکنان را منعکس نمیکنند و مویس نمیخواهد در چنین دامی گرفتار شود.

پ.ن :دوستان عزیز توجه کنند که این مقاله به هیچ وجه به معنی رفتن رونی در صورت عدم خرید نیست،این عقیده نویسنده بوده و منم دقیقا همون رو انتقال دادم.انشالا تحت هر شرایطی رونی میمونه و بیشتر انشالا که تیم به روزای خوبش برگرده.

۰ Comments