جایگزین مسیر

خرید یونایتد در تابستان شاید چهارشنبه بازی کند

by | آبان , ۱ , ۱۳۹۲

سیدی جانکو بازیکنی که باشگاه منچستریونایتد در تابستان امسال به خدمت گرفت, احتمال دارد اولین بازی خود برای منچستریونایتد را عصر چهارشنبه در بازی برابر سوسیداد از چارچوب رقابت های لیگ جوانان اروپا در ترکیب تیم زیر 19 سال یونایتد انجام دهد.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سیدی جانکو می تواند اولین تجربه حضور در ترکیب شیاطین سرخ را در بازی عصر چهارشنبه در ورزشگاه سالفورد سیتی داشته باشد. تیم زیر 19 سال یونایتد برابر سوسیداد صدرنشین گروه به میدان می روند. شاگردان نیکی بات اکنون پس از سوسیداد با دو امتیاز اختلاف در رده دوم جدول قرار دارند.

.

.

نیکی بات مربی تیم زیر 19 ساله ها در مصاحبه ای با سایت باشگاه گفت: سیدی می تواند بازی کند. او آماده بازی است و برای حضور در میدان رقابت می کند. او هفته گذشته در سمت راست میدان در بازی برابر تیم زیر 19 سال انگلستان بازی کرد. او استعداد خوبی دارد و ما همه از حضور او هیجان زده هستیم. حضور او در تیم کاملا مشهود است و بازی را به درستی در میدان انجام می دهد.

“سم(برن) هم آماده بازی است و اکنون دوباره تمرین می کند. ما تنها امروز به بررسی همه بازیکنان پرداختیم و فردا بازیکنان مورد نظر را انتخاب می کنیم. ما اکنون ترکیب بزرگی داریم و بازیکنان کم سن و سال تر در تیم پل نیز توانایی بالایی در بازی کردن در این سطح را دارند.”

“اشلی فلتچر خوب تمرین می کند و جاش هارروپ با تیم به دونتسک آمد و بازی واقعا خوبی انجام داد. بنابراین ما ترکیب خوبی داریم و من در این لحظه از این بابت خوشحال هستم. شما می خواهید بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب به چالش بپردازند, اگرچه یک یا دو بازیکن به دلیل جدا ماندن از ترکیب ناراحت خواهند شد, به نظر من چنین ترکیبی, ترکیب سالمی می باشد.”

.

.

منچستریونایتد روز چهارشنبه در ساعت 17:30 به وقت ایران برابر رئال سوسیداد در ورزشگاه سالفورد سیتی بازی خواهد کرد. این بازی به طور مستقیم از شبکه اختصاصی باشگاه MUTV پخش خواهد شد.

۰ Comments