جایگزین مسیر

خوان ماتا فرم اخیر جسی لینگارد را تحسین میکند

by | دی , ۱۳ , ۱۳۹۶

خوان ماتا فرم اخیر جسی لینگارد را تحسین میکند

پایگاه هواداران منچستریونایتد – خوان ماتا معتقد است هم تیمی او جسی لینگارد به بلوغ بسیار خوبی رسیده و در این فصل از رقابت ها بهترین بازی هایش را برای منچستریونایتد ارائه میکند.

بازیکن شماره ۱۴ تیم که به تازگی ۲۵ ساله شده است،در حال لذت بردن از بهترین فصل فوتبالی خود در منچستریونایتد میباشد.او سال جدید را با به ثمر رساندن دهمین گل خود در بازی مقابل اورتون جشن گرفت.

خوان ماتا در مصاحبه با MUTV اعلام کرد برای لینگارد بسیار خوشحال است زیرا او از اینکه در تیم دوران کودکی خود در حال درخشیدن است،بسیار لذت میبرد.

ما برای او بسیار خوشحالیم.من میدانم که او اهل شهر منچستر است و از آکادمی باشگاه رشد کرده،او باشگاه را به خوبی میشناسد و میداند یک بازیکن یونایتد باید چه خصوصیاتی داشته باشد.

او چند فصل است که در تیم اصلی با ماست اما در این فصل اعتماد به نفس فوق العاده ای پیدا کرده،به خوبی گل میزند و بهترین فوتبالش را برای تیم ارائه میکند.لینگارد با گل های بسیار مهمی که به ثمر میرساند در حال کمک کردن به تیم است.

این مهاجم انگلیسی نشان داده که میتواند به انواع مختلفی دروازه حریفان را بگشاید از جمله ضربه ی سر او در مقابل تیم سوانسی که همچون گلوله ای درون دروازه ی حریف جای گرفت.

او توانایی های مختلفی دارد و بسیار باهوش است.او بسیار سریع است و در محوطه جریمه درخواست پاس میکند و وقتی صاحب توپ میشود آن را تبدیل به گل میکند.گاهی اوقات او هم مثل همه ی ما اشتباهاتی را مرتکب میشود اما نباید فراموش کرد که گل های بسیار مهمی برای تیم به ثمر رسانده و ما همه برای او خوشحال هستیم.

۰ Comments