جایگزین مسیر

واکنش خوان ماتا نسبت به هفته ی به یاد ماندنی

by | شهریور , ۷ , ۱۳۹۴

واکنش خوان ماتا نسبت به هفته ی به یاد ماندنی

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – خوان ماتا از اینکه به منچستر یونایتد کمک کرد تا به هدف اول خود در این فصل، یعنی رسیدن به دور گروهی لیگ قهرمانان برسد و همچنین دعوت دوباره به اردوی تیم ملی اسپانیا ابراز خوشحالی کرد.

ماتا یکی از بازیکنان یونایتد بود که چهارشنبه شب در پیروزی ۴-۰ برابر کلاب بروخه (برد ۷-۱ در مجموع) از مرحله مقدماتی حضور داشت. این بازیکن اسپانیایی به ستایش هم تیمی‌های خود و کاری که آن ها در بلژیک انجام دادند، پرداخت. او امیدوار است که عملکرد خوب خود را در بازی روز یکشنبه برابر سوانسی ادامه دهند.

ما بسیار خوشحالیم. چرا که ما به هدف اول خود در این فصل رسیدیم. ما مجبور بودیم که در لیگ قهرمانان بازی کنیم. ما کاری را که باید انجام دادیم. بازی را برنده شدیم و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم. گل‌های بسیار خوبی بخصوص در نیمه دوم به ثمر رساندیم. ما اکنون خوشحال هستیم.

با راهیابی به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان، قرمزها با پی اس وی آیندهوون، زسکا مسکو و وولفسبورگ رودررو خواهند شد و ماتا اعتقاد دارد که طرفداران یونایتد نقش مهمی در کمک به تیم برای موفقیت در گروه B رقابت‌ها خواهند داشت.

طرفدارانی که به بلژیک آمده بودند، شگفت‌آور بودند. ما بخاطر آن‌ها بازی را برنده شدیم. همچنین ما می‌دانیم که طرفداران زیادی برای مسابقات گروهی خارج از خانه خواهند آمد و ما باز به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

آن بهترین مسابقه برای بازی کردن است و من خوش شانس بوده‌ام که یک بار آن را برنده شده‌ام. فصل پیش بسیار سخت بود که این مسابقات را از تلویزیون دنبال کنیم، اما حالا ما شانس آن را داریم که از آن لذت ببریم.

اما همانطور که از بودن در رقابت‌های لیگ قهرمانان می توانیم خوشحال باشیم، باید به رقابت های لیگ برتر بخصوص بازی روز یکشنبه توجه کنیم.

همچنین با دعوت دوباره ماتا برای ترکیب تیم ملی اسپانیا از سری رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۱۶ در برابر اسلواکی و مقدونیه، این هفته بسیار خوب تمام شد و او از این بازگشت ابراز خوشحالی کرد.

من بسیار خوشحالم. بسیار شگفت انگیز است که برای تیم ملی کشور خودتان بازی کنید. من بسیار این کار را انجام داده‌ام، اما مدت زمان زیادی می گذرد که برای تیم ملی بازی نکرده‌ام، به همین خاطر من بسیار خوشحال و مغرور هستم.

ما مسابقات مهمی برای قهرمانی اروپا داریم. ما با اسلواکی، تیم صدرنشین گروه و مقدونیه بازی خواهیم کرد. این بسیار سخت است؛ اما ما مشتاقانه منتظر آن هستیم.

۰ Comments