جایگزین مسیر

خوان ماتا: کیفیت یونایتد کار را برای من آسان می کند

by | اسفند , ۵ , ۱۳۹۲

خوان ماتا احساس می کند که او پس از به نمایش گذاشتن عملکردی خوب در 5 بازی منچستریونایتد در تیم جا افتاده است و می گوید کیفیت تیم باعث شده است کارها برای او آسان تر شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ماتا در بازی آخر منچستریونایتد برابر کریستال پالاس 90 دقیقه در میدان حضور داشت و در پایان این دیدار با نتیجه 2 بر 0 به سود یونایتد به پایان رسید, اگرچه او هنوز به فرم ایده ال خود نرسیده است اما احساس می کند کارها برای او آسان تر شده است.

او در بلاگ شخصی خود نوشت:

این سه امتیازها به ما اعتماد به نفس بالایی می دهد. من فکر می کنم تیم مستحکم ظاهر شد و پیروزی آسان بود. من به شخصه پس از 5 بازی که با تیم انجام دادم احساس می کنم که درک بیشتری در زمین بازی با هم تیمی هایم دارم. حقیقیت این است که با چنین ترکیب باکیفیتی از بازیکنان انجام هر کاری آسان تر می شود.

ماتا نمی تواند در بازی شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان برابر المپیاکوس بازی کند. او در رابطه با این دیدار حساس نوشت:

تیم المپیاکوس با داشتن چندین بازیکن که در لالیگا قبلا بازی کرده اند, به نوعی تیمی اسپانیایی محسوب می شود: روبرتو, ساویولا, چوری, دیوید فاستر یا جوئل کمپل. و همچین شرایطی در کادر مربیگری این تیم نیز دیده می شود: سرمربی تیم میشل که من در رئال مادرید با او ملاقاتی داشته ام.

من با استرس و اضطراب فراوانی از تلویزیون این بازی را نگاه خواهم کرد. من احساس همانند شما خواهم داشت.

۰ Comments