جایگزین مسیر

خورخه مندز: کریستیانو رونالدو دوران حرفه ای خود را در رئال مادرید به پایان خواهد رساند

by | آبان , ۱۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-ایجنت کریستیانو رونالدو انتظار دارد که موکلش در رئال مادرید دوران حرفه ای خود را به پایان برساند و با این صحبت ها انتقال وی به منچستر یونایتد به کلی رد شده است.

بنا به گفته های بعضی از نشریات انگلیسی که در طول این چند روز منتشر شده بود منچستر یونایتد قصد دارد بار دیگر این بازیکن ۳۰ ساله را در تابستان آینده به اولدترافورد بازگرداند.

خورخه مندز گفت:

صحبت ها و شایعات نقل و انتقالات هر روز وجود دارد.اما اگر از من بپرسید من می گویم کریستیانو دوران حرفه ای خود را در رئال مادرید به اتمام خواهد رساند و وی برای سال های بیشتری در اینجا باقی خواهد ماند.

مندز در حاشیه رونمایی از فیلم جدید کریستانو درباره دوران حرفه ای وی و همچنین درباره مستند این بازیکن و درباره سرالکس فرگوسن که چگونه رونالدو را مجاب کرده است از لیسبون به اولدترافورد منتقل شود به صحبت پرداخته است.

او اضافه کرد:

این ایده اشتباه است که شما فکر می کنید بعد از بازی خوب در برابر یونایتد رونالدو را جذب کردند.این درست نیست.

همه باشگاه های بزرگ رونالدو را می خواستند اما فرگوسن تضمین داد که وی برای تیم اصلی به میدان خواهد رفت.من شب قبل با او بودم و وی گفت ” اگر شما ( رونالدو ) به یونایتد منتقل شوید تضمین می دهم در ۵۰ درصد بازی ها حضور داشته باشید” این کلید انتقال وی بود.

۰ Comments