جایگزین مسیر

مندس: مورینیو هیچ پیشنهاد رسمی از یونایتد دریافت نکرده است

by | دی , ۲ , ۱۳۹۴

خورخه مندس: مورینیو هیچ پیشنهاد رسمی از یونایتد دریافت نکرده است- پایگاه هواداران منچستریونایتد:

به گفته ی خورخه مندز، مدیر برنامه های مورینیو وی از منچستریونایتد پیشنهادی نداشته است. مورینیو که پس از ۹امین شکست خودش در این فصل با چلسی از سمت خودش برکنار شد به عنوان یکی از گزینه های جانشینی برای فن خال مطرح شده بود .

هواداران شیاطین سرخ مدتی است که از نحوه ی بازی منچستریونایتد خسته شده اند. بازیکنان نیز آن درخشش همیشگی را ندارند و بسیاری علت آن را فلسفه ی لوییز فن خال در بازی گرفتن از تیم میبینند. یونایتد در ۶ بازی آخر خودش نتوانسته پیروز شود و ۳ باخت متوالی آنها نیز شرایط را بدتر کرده است.

شایعات پیوستن مورینیو به شیاطین سرخ پس از اخراج وی بسیار بالا گرفته و با توجه به رابطه ی خوب وی با سرالکس فرگوسن و باشگاه منچستر بسیاری این انتقال را ممکن میدانستند. فن خال نیز در آخرین مصاحبه ی خودش اعلام کرد که میداند ممکن است اخراج شود. حال اما مدیر برنامه های مورینیو اعلام کرد که یونایتد هیچ پیشنهادی را برای موکلش ارسال نکرده است تا تمامی این شایعات را رد کند.

هیچ چیزی وجود ندارد. ما نمیدانیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ولی در حال حاضر توافقی در کار نیست. مورینیو هیچ پیشنهاد رسمی از یونایتد دریافت نکرده است و این اخبار نادرست هستند.

روز گذشته تیم مدیریتی منچستریونایتد به همراهی اد وودوارد در لندن جلسه ای را برگذار کردند ولی ظاهرا موضوع بحث آنها درباره ی جذب مورینیو نبوده است. لوییز فن خال تا پایان سال ۲۰۱۷ با شیاطین سرخ قرارداد دارد. مشخص شده است که این جلسه برای مطرح کردن برنامه های تجاری و تبلیغاتی باشگاه بوده است و درباره ی آینده ی فن خال نبوده است.

بازی بعدی منچستریونایتد در باکسینگ دی در برابر استوک سیتی خواهد بود. امروز بعداز ظهر لوییز فن خال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حضور پیدا خواهد کرد.

۰ Comments