جایگزین مسیر

خوشبختانه رونی در بازگشتش دوباره مصدوم نشد

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۲

دیوید مویز آشکار ساخت که وین رونی پس از 90 دقیقه حضور در میدان برابر کریستال پالاس با هدبنی که برای محافظت از سر مصدومش بسته بود, دوباره مصدوم نشده است.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – وین رونی پس از مصدومیتی که از ناحیه سر در تمرین قبل از بازی با لیورپول دچار آن شد, نتوانست در بازی های ملی تیم ملی انگلیس برابر مولداوی و اکراین به میدان برود. گفته می شد در بازی دیروز نیز احتمال داشت رونی به میدان نرود, اما این بازیکن با هدبندی که بسته بود توانست 90 دقیقه برای شیاطین سرخ بازی کند.

رئیس درباره او گفت: ما تلاش کردیم تا وین رونی 90 دقیقه امروز بازی کند.

“تصمیم سختی بود اما ما سعی داشتیم تا او را در تمرین با هدبند ببینیم و او با این هدبند احساس راحتی می کرد. او احساس می کرد می تواند این هدبند را استفاده کند, بنابراین ما فکر کردیم می توانیم تلاش خودمان را بکنیم و او را به بازی بفرستیم. شبیه به کشتی گیرهای ورزش سومو شده بود! ضربه ایستگاهی بی نظیری بود.”

“من احساس کردم او در نیمه دوم کمی خسته شد اما من با او صحبت کردم و به او گفتم, نگاه کن, ما تو را 90 دقیقه در بازی استفاده خواهیم کرد, زیرا او بازی های کمی به میدان رفته است و در این بازی به میدان رفتن به او کمک می کند تا به هدف کلی که همانا برگشتن او به آمادگی بازی کردن و آمادگی جسمانی است, برسد. هیچ بازتاب بد نداشت. او به نظر عالی می رسید و برای زدن چند ضربه سر نیز تلاش کرد!”

.

rooney_1808969a

.

“من احساس کردم که می خواهم او در زمین بماند, دقایقی بازی کند و برای هفته های پیش رو و ماه های آینده آماده باشد. بازیکنانی که گلزن هستند می خواهند گل بزنند و رابین و رونی امروز گل زدند, این همان چیزی بود که ما می خواستیم.”

فان پرسی جای خود را به خاویر هرناندز داد اما دنی ولبک در این بازی به دلیل مصدومیتی که در زانویش داشت حضور نداشت. مویز گفته است که شرایط این مهاجم انگلیسی تیمش را برای روزهای آینده و بازی با سیتی و دیدار لیگ قهرمانان برابر بایرلورکوزن تحت نظر دارد.

۰ Comments